18.02.15

New Asos bag



Když na ASOS dali do slevy kabelku, po které jsem tam už chvíli pokukovala, neměla už jsem výmluvu, proč ji nekupovat. "Pytlíkový" tvar, praktická velikost, krásná barva... uff, jsem in love! Vejde se do ní nekonečně mnoho věcí, když jsem ji vytáhla poprvé, nacpala jsem do ní kromě běžných věcí i dvoje plavky, kosmetiku a ručníky... 
Je přímo od značky Asos, jejich věci mě dost baví, pořídila jsem si i různé topy a sukně, kvalita je podle mě trochu lepší než běžné řetězce a cena je srovnatelná.
Nakupujete rádi na Asosu? 
p.s. je to tahle, vypadá to ale, že už je vyprodaná.

4 komentářů:

Michael řekl(a)...

Perfektní volba barvy!!

Michael
www.ontheleaf.net

Thuy Pham řekl(a)...

je krasna a barva je super!

www.bridgeofmemories.blogspot.com

Oliwia řekl(a)...

Oh, love this bag so much! It's form and colour are amazing! :)

My blog- ultradefenceless

Alice řekl(a)...

krásná! mám tak ráda barevný kabelky :)