14.02.15

Lipstick time

 Během posledního týdne mi ve sbírce přibyly dvě nové rtěnky, shodou okolností obě od MAC (ne, Mac mě nesponzoruje, bohužel...:). Jedna tmavá matná a druhá frost růžová. Tmavě fialkovo-vínová v odstínu Runner je součástí Nasty gal kolekce. Je matná a nosím ji v lehké vrstvě nanešené štětečkem, zjistila jsem, že při nanášení rovnou rtěnkou na mně vypadá moc tvrdě.
Růžová v odstínu Angel z permanentní kolekce (jedna z nejprodávanějších MAC rtěnek) je spíše barvou na denní nošení, ráda se s ní maluju třeba v práci a na rozdíl od předchozí Runner se líbí i mému klukovi. Lehce se třpytí a je příjemná na rtech, což je dobrá vlastnost v případech, kdy u sebe zrovna nemám balzám na rty.


Fotka vlevo: Runner, vpravo: Angel
Jaké odstíny teď nosíte vy?


6 komentářů:

Sasha řekl(a)...

Oba odstíny jsou super :) Je fajn, že Mac jich má v nabídce tolik, že si každý vybere. Já mám doma několik MAC rtěnek a má oblíbené jsou Diva a Mehr :)

Klaudi Ďuranová řekl(a)...

Ouu, ďakujem ti moc za typy, svetlejší sa mi páči viac a aj keď mám veľa rteniek tak si mi práve ukázala, že asi ešte nemám :D
Dijoun&Klaudi

M. Golightly řekl(a)...

ta Runner <3 miluju tmavé rtěnky a ty MAC jsou úplně nej. Já mám Sin a ta je téhle podobná, jen ještě tmavší a je teď má nejnošenější :)

Foly D. Sante řekl(a)...

mám od Macu jednu rtenku, ale zase ze by to bol nejaký zázrak..ako je fajn to áno, ale až tak dlho nevydrží:/
ale tvoje odtiene sú super, teraz neviem, ktorý je better na tebe

Biancaprincipessa řekl(a)...

ja teraz pouzivam tiez taketo cervene/burgundy tiene :)


Pozyvam na Valentinsku giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

Katie řekl(a)...

Sasha: Diva se mi moc líbí! Mehr neznám, ale rozhodně se na ni podívám :)

Klaudi: s mou kamarádkou, který je taky do rtěnek blázen říkáme, že jich není nikdy dost :)

Martina: tobě ty tmavé rtěnky hlavně moc sluší, takže i Runner by byla skvělá :)

Foly: díky! těžko říct, jak je každá úplně jiná, u Angel je výhoda, že se s ní můžu namalovat kdykoliv i když na sebe přitom nevidím, s tmavou rtěnkou musím mít rozhodně zrcátko, bez něj bych dopadla asi děsivě..:)

Bianca: jsou skvělé a v tomhle zimním období mě baví nejvíc :)