28.01.15

Reds


Propadla jsem červené. Šaty, sukně, kabelka... rtěnky! Matná, lesklá, je mi to jedno, hlavně, že je červená. Za poslední měsíc se do mé sbírky připojily dvě nové červené (děkuji Ježíškovi) a jsem z nich tak nadšená, že jsem se rozhodla mou mini kolekci červených s Vámi sdílet.

Má první červená rtěnka byla/je Rimmel Rose Passion (na fotce druhá zleva). Asi rok jsem ji nosila jen doma, neodvážila jsem se s ní vyjít ven. Poté se přidala Mac Ruby Woo (první zleva), kterou jsem dostala na prezentaci Mac. Je matná a nádherná. Její aplikace je STRAŠNÁ (přijde mi konzistencí trochu jako lepidlo), ale výsledek je ohromující a vydrží dlouhé hodiny. 
Když loni na jaře Bourjois představili tekuté Velvet rouge rtěnky s matným efektem, neváhala jsem a jednu si pořídila. Nádherná červená (odstín Framboujoise, druhá zprava), která vydrží hodiny, můžu jíst nebo pít, a stále ji na rtech mám. Za cenu kolem 300 Kč je to doslova zázrak.
A pak přišly Vánoce a já dostala tmavě červenou Oblivion z kolekce Rocky Horror picture show od Mac. Leskne se a na rtech vypadá až slavnostně. Narozdíl od Ruby Woo se s ní pracuje jako po másle, lehce se nanáší a taky něco vydrží. Po jídle je jí sice třeba aplikovat znovu, ale to mi rozhodně nevadí.
Poslední na řadě je druhý vánoční dárek a to Palpitante 102 od Chanel. Rtěnka má luxusní černozlaté "cvakací" balení, a červená barva uvnitř je z těch odstínů, které sluší všem. 

Nosíte červené rtěnky? Jaké jsou Vaše oblíbené? Ráda vyzkouším další, protože jsem se do červené opravdu zamilovala. 

4 komentářů:

Alice řekl(a)...

krásný kousky! taky mám několik červených a mám je hrozně ráda i když je nosím docela málo... ale rubywoo potřebuju! a bourjois velvet mám taky takovou nude a je prostě skvělá fakt vydrží všechno takže chci další odstíny :)
na druhou stranu moje sbírka rtěnek je už teď obří a vlastně je tolik nenosim - jsem hrozná!

Hanyzka89 řekl(a)...

Krásné :) Tu od Chanel bych také brala:)
Já si myslím, že každá žena s červenou rtěnkou vypadá prostě o něco ženštěji :)
Já mám teď asi nejradši Kate for Rimmel 09 a pak M.A.C. A54 Damn Glamorous :)

téra řekl(a)...

tak to já mám klasickou rudou jen Kate Moss Rimmel a nosím ji velmi ráda :) a už mě hrozně dlouho láká od Macu právě Ruby Woo. mám doma všehovšudy šest rtěnek, všechny hodně výrazné a všechny mě baví.

Katie řekl(a)...

Alice: tu nude od Bourjois bych si moc přála, at pořád nejsem výrazná. Ruby Woo si pořid, ale pořiď si k ní taky trpělivost :)

Hanyczka89: ano,ženštěji! ted jsem někde četla, že když máš červené rty, tak už nepotřebuješ žádné jiné doplňky :) Na tu od MAC co máš se rozhodně zajdu podívat, už ten název mě láká.

téra: ach, kéžbych měla taky jen šest rtěnek, ale to prostě nejde.. i minulý týden jsem si pořídila další a už mám v mac další vybranou :))