18.07.14

Summer pink gloss

V létě ráda nosím lesky na rty, nejlépe růžové. Za poslední dobu se mi jich pár nasbíralo a tyto tři jsou moje absolutně nejoblíbenější. 


Mini verze Lancome Lip Lover (odstín 316) zvnějšku vypadá docela nezajímavě, ale na rtech je to krásná lososově růžová. Lepí úplně minimálně a na lesk vydrží docela dlouho (i pár hodin!).

Maybelline Colorsensational shine gloss jsem si koupila díky doporučením z youtube (a díky tomu, že v drogerii Teta byla na vše od Maybelline sleva 50%) a nelituju. Lehce růžový lesk (opět, v lahvičce vypadá jinak než na rtech, není tak drasticky růžový) v odstínu Pink shock je ideální pro letní dny.

Butter gloss od NYX jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ale v Douglas na Václavském náměstí, kde se dá NYX koupit, měli vždy ty nejlepší odstíny vyprodané. Jednou jsem ale měla štěstí a byla jsem tam zrovna, když dostali nové, tak jsem neváhala a vybrala si odstín Vanilla cream pie. Kromě krásné barvy (a docela dlouhé výdrže) lesk i hezky vanilkovo-ovocně voní.


2 komentářů:

Linda řekl(a)...

ty Maybelline lesky miluju! kdybys měla chuť na oranžovou, zkus Electric Orange))

Edita Chrápavá řekl(a)...

Butter gloss od NYX.. Mam oranzovy a je vazne skvely:) tahle barva vypada taky uzasne :) styleyourlife-my.blogspot.cz