29.04.14

Pinks for spring

Se slunečnějším počasím ráda vytáhnu na světlo svou oblíbenou barvu na rty - světle růžovou! Rtěnky u mě stále vedou, ale na výsluní se dostal i lesk na rty od Oriflame, který jsem dostala už před nějakou dobou, ale až teď na něj pořádně přišla řada. Tento středně růžový odstín se jmenuje Pink Orchid. Rtěnka od Maybelline mě zaujala v drogérii díky duhovému obalu. Žvýkačkově růžový odstín se nepřekvapivě jmenuje Juicy Bubblegum. Zlatíčko od Estée Lauder je přesně ten odstín "barva mých rtů, jen hezčí". Takovou barvu jsem již dlouho hledala a je to shade číslo 01 Pink sand. 
Jaké jsou vaše oblíbené růžové?



2 komentářů:

Linda řekl(a)...

bohužel se světle růžovou vypadám skoro mrtvě, když už tak jedině Topshop Brighton Rock! už jen kvůli tomu názvu <3

CHIC Adriana řekl(a)...

Od Estee Lauder nemám žádnou rtěnku, bohužel. Já mám blíbenou YSL Rouge volupté, ale taky Rimmelky, které dobře drží :)
CHIC Adriana