12.04.14

INSPO - Fler 4. část

Poslední část inspirace z fleru byla na blogu v září, takže asi přišel čas přijít s něčím novým! :) Na této stránce najdete hromadu dost hrozných věcí, ale stačí hledat a lze tam najít úplné poklady. 

Moje bags obdivuji už dlouho a nová kolekce se opravdu vyvedla! Černé kabelky mě opravdu pokoušejí, jen je škoda, že malou černou mám hodně podobnou z Parfois, tak asi nemá cenu kupovat další. Najdete zde.


Plakáty od Myokard jsou skvělé! Sama mám jeden už chvíli na stěně a přemýšlím nad dalším :). Ráda nosím také tričko s Myokardím potiskem (outfit s ním snad bude brzy na blogu). Plakát zde


Baví mě porcelánový hrnek od prodejce Křak. Hodil by se do mé rozrůstající "sbírky" hrnečků. Je zvláštně tvarovaný a podobný hrneček bez ucha na kávu si již dlouho přeju. Najdete jej tady


Baví vás fler? A co etsy? :)

2 komentářů:

FendiFoxeyLady řekl(a)...

ten hrnčíček je zlatý :)
kabelka pekná :)

A. řekl(a)...

Tie tašky od Moje Bagy sú úplne parádne! :)