09.04.14

Hair care

Post o péči o vlasy slibuji už dlouhou dobu. Pravdou je, že toho na vlasy moc nepoužívám, protože je mám opravdu jemné a nechci je zatěžovat velkým množstvím produktů. Kromě vyfocených pomocníků používám žehličku a kulmu na vlasy od Remington a fén Babyliss. 

Právě teď jsem na honu za kvalitním "heat protectorem", nemáte nějaké doporučení?


  • Bed Head by Tigi - Totally baked. Tužidlo na objem, používám ho úplně minimální množství a funguje perfektně, vlasy lehce nadzvedne a hlavně neslepí.
  • Elseve hedvábný olej si dávám na konečky a občas i na délky vlasů a nechávám působit přes noc.
  • Advance Techniques olej na vlasy jsem dostala od Bárb a střídám jej s tím od Elseve. Tento však dávám jen na konečky vlasů pro vyživení.  


  • Bonacure Hairtherapy fialový šampon od Schwarzkopf. Tímto si myji vlasy přibližně jednou za dva až tři týdny pro udržení blond barvy bez žlutých odstínů.
  • Kérastase Cristalliste šampon je určen pro jemné delší vlasy.
  • Aussie Volume shampoo krásně voní a střídám jej s předchozím od Kérastase.
  • Goldwell Dualsenses ultra volume kondicionér na konečky.
  • Aussie 3 minute miracle deep treatment mám teprve chvíli a stihla jsem jej použít dvakrát, ale vypadá to, že jsme na dobré cestě stát se parťáky :)

  • Suché šampony používám druhý den po umytí pro osvěžení vlasů. V poslední době jsem si oblíbila Pure od Timotei a mými all time favourites jsou suché šampony od Batiste (dobrá zpráva je, že je začali prodávat v parfumeriích Douglas!)
  • Zapomněla jsem vyfotit lak na vlasy, v současnosti jsem se zamilovala do Goldwell style sign texture.

2 komentářů:

luckapucka řekl(a)...

Ja misto sucheho samponu pouzivam salt sprej, nezatizi tolik vlasy tak muzu doporucit!!

Alice řekl(a)...

teda takovejch lákadel! nejvíc se mi zamlouvá bed head - tužidlo nutně potřebuju! a aussie šampón mám ten stejnej :) miluju tu vůni a jak dlouho vydrží ve vlasech!