18.03.14

Tuesday stuff

Grand Budapest Hotel jsem musela nutně vidět z několika důvodů - natočil ho Wes Anderson, který má na triku třeba Darjeeling Limited nebo Moonrise Kingdom, hrají tam nejlepší herci (Ralph Fiennes, Adrien Brody? Haló!) a v neposlední řadě se film točí okolo hotelového prostředí, které je mi docela blízké.
Tak hrozně jsem se na promítání těšila, až jsem se bála, že budu zklamaná. Nebyla jsem. Vtipný a napínavý děj, barevnost (růžovost!) filmu, dokonalé kostýmy, hudba... a výborný konec! O ději nechci radši nic psát, abych neprozradila více, než je třeba... 

Viděli jste Grand Budapest Hotel? Jaký film vás v poslední době zaujal?

P.S. Dnes jdu do kina na Koleje osudu, filmy podle pravdivých událostí mám moc ráda.

3 komentářů:

Alyx90 řekl(a)...

Byla jsem na tom včera ve Světozoru a nadšení největší. Film roku!

A. řekl(a)...

Ja som zvedava na filmove spracovanie Noemovej archy...

Alice řekl(a)...

hrozně to potřebuju vidět! Adrien Brody ♥
ale do kina teď nevyrazim tak musim čekat no...otrava! a viděla sem teď Futurologický kongres a moc se mi to líbilo! :)