11.03.14

Tuesday stuff

New music. Je toho tak moc! Naposledy jsem se věnovala pouze Bombay bicycle club (miluju stále), dnes bude doporučení více. Lets get started...

BECK - Morning phase

Když jsem tuto desku poslouchala poprvé, říkala jsem si "To je krása". A říkám si to i teď, poněkolikáté. Morning phase je krásná deska. Zatím mě nejvíce baví kytarová Don´t let it go...

)

Pharrell - GIRL

Z opačného hudebního spektra je nová deska od Pharella Williamse. Jistě znáte všude hraný singl Happy, který se opravdu povedl a přitom to není největší pecka z alba. Taneční písničky se střídají s pomalejšími, střídají se zde taky hosté, mé srdce zaplesalo při songu Brand new, kde se objevuje Justin Timberlake.

)

Dan Croll - Sweet disarray

Tohoto anglického zpěváka jsem donedávna vůbec neznala a jeho album mě nadchlo. Jednoduché písničky s nápadem, nepřeplácaná produkce, kytary, zajímavé texty a krásný hlas. Co víc si přát? Na ranní rozjezd je to album ideální.

)

Pokud vás zajímá, co je nového na hudební scéně doporučuju sledovat a STAHOVAT časopis Headliner, který se dá stáhnout na chytré telefony a tablety. První číslo se dost povedlo a moc se mi líbí možnost rovnou si pustit písničky a ukázky autorů, o kterých se tam píše.

Jaké jarní album nadchlo vás?

3 komentářů:

A. řekl(a)...

Na Pharellov album sa chystam a za ostatne dik za inspiraciu :)

Andrea řekl(a)...

Za Dana Crolla bych ti líbala nohy. Zamilovala jsem se na první poslech a bude to nepominutelná láska do dalšího alba. DÍKY MOC!

... zdá se mi, že můžeš vrazit kytaru náhodnýmu Britovi do ruky a bude z něj geniální hudebník - aspoň takový pocit z nich mám poslední dobou. Ať narazím na kohokoli dobrýho, tak zjistím, že je z Anglie. :D

Katie řekl(a)...

A.: není zač :)

Andrea: díky, potěšilas! :)) a s těmi Brity je to dost pravděpodobná teorie :))