01.03.14

News from the blog VI

Posledních pár dnů mě zase začal bavit pinterest! Založila jsem si tam pár nástěnek a docela mě to chytlo. Používáte tuto platformu? Sama tam zatím hledám inspiraci na dvě věci - nové tetování a pěstování kaktusů! :D Najít mě můžete tady

No a s těmi kaktusy. V jednom vlogu u essiebutton jsem viděla, jak její přítel nakoupil kaktusy a sukulenty a poté je všechny zasadil do jednoho velkého květináče a zasypal bílými kamínky. Samozřejmě od té vteřiny jsem něco takového chtěla taky! A vypadá to, že brzy své přání splním, už mám doma jak mini kaktusy, tak skleněnou nádobu, do které je chci zasadit, i kamínky, které mi máma přivezla od moře. Brzy se pustím do přesazování a nápad na stylizaci jsem našla právě na pinterestu. 

Přeju vám pěkný zbytek slunečného víkendu!


foto pinterest

2 komentářů:

A. řekl(a)...

Tie kaktusy su uplne nununu, a keby mi moj vřes nevymrel, tak by som ho skombinovala prave s kaktusmi :)

Bronka řekl(a)...

to v tom skle je <3