17.03.14

Current cravings

Kromě toho, že nikde nemůžu sehnat své vysněné Nike Rosherun tenisky (jsou v mé velikosti buď totálně vyprodané nebo za opravdu vysokou sumu), tak se pořád koukám po kožených botách na podpatku. Řekla bych, že už to trochu hraničí s nemocí, protože jsem si před pár týdny pořídila nové a předtím chvíli taky jedny a už bych si přála další! Nejhorší je na to ASOS, který nabízí ty nejkrásnější! Dnes celý den slintám nad těmito dvěmi páry (ještě je dali do slevy, to je do nebe volající :)). Líbí? 

Dokážu si je představit s milionem outfitů a do mého botníku by perfektně zapadly.





Dále miluju tyhle, tyto a tyhle.

p.s. Kdo denně kouká na online obchody s botama, ať se přihlásí, můžem koukat spolu! ;)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty druhý sou lepší!!!
rade

Andrea řekl(a)...

Ty první volaj: "Kup si mě!" I já tu dalekou ozvěnu slyším. :D
Já už na boty rezignovala. Buď nemají mou velikost, nebo se moje velikost ve značce ani v dámských botách nevyrábí, protože každá značka má totálně jiný číslování... v jedněch čtyřkách plavu a druhý mě tlačí. Kvůli tomuhle nesnáším nakupování čehokoli.

Anonymní řekl(a)...

ty prvni jsou vazne skvely! :)

luckapucka řekl(a)...

Dilema jk hrom! Ty druhy jsou mozna o fous krasnejsi ;) jestli si teda nekoupis oboje ;)

Anonymní řekl(a)...

Tie druhe su dokonale :) Na topanky pozeram denne a nakupujem naraz zasadne aspon 2 pary :D

Thuy Pham řekl(a)...

ty prvni se mi libi:)

Alice řekl(a)...

krásný! hlavně ty poslední - nejdražší :D
a jako mám na asosu v savelistu taky pár kousků ale stejně si nakonec žádný nekoupim - jen koukám jestli je náhodou nezlevněj :D

A. řekl(a)...

Tie uplne uplne posledne, sice ta cena, ale ♥