16.02.14

Sunday talks

Hned ze začátku bych se chtěla omluvit za krátkou neaktivitu na blogu za poslední dva týdny, ve čtvrtek jsem skládala závěrečnou státní zkoušku, tak jsem na nic jiného než učení neměla ani pomyšlení. Po úspěšném složení jsem opět zpět, s čerstvou energií a nápady!

Mé plány na nadcházející týdny jsou jasné - dohnat vše, co jsem nestíhala. Vidět kamarády, vypít hodně kávy v kavárnách, fotit a psát blog, přečíst spoustu skvělých knih (od začátku roku jsem přečetla hromadu knih, ale žádnou dobrovolně :) a chodit do kina na filmy. Brzy mě čeká Dallas Buyers Club, viděli jste? A taky trochu výletovat, Berlin, here we come! :)

p.s. Také bych chtěla upozornit na menší změnu domény - teď už blog funguje pouze na katieinblack.com.



2 komentářů:

A. řekl(a)...

Blahozelam k zlozenej statnej skuske :)

Joll Burr řekl(a)...

gratulace nejvetsiiiii <3 tesim se :)