02.02.14

News from the blog V

Dnes jsem se v News from the blog rozhodla vám ukázat outfity z blogů, které se mi za poslední dva týdny nejvíce líbily. Přijde mi, že poslední dobou nosím pořád dokola to samé, tak jsem ráda za inspiraci na nové outfity a nápady na to, co si pořídit na nadcházející sezonu.

Opět mě nadchli na Stockholmstreetstyle, kde se objevil tento outfit. Dokonale střižený přepásaný kabát, velká kožená kabela, super boty (!!!) a gentlemanský klobouk. Vše v odstínech mé oblíbené barvy. Již jsem ho před pár dny zveřejnila na Katie in black facebooku.


5 způsobů, jak nosit "Aviator jacket" předvedla Kamila z blogu Kamila Klára. Takováto bunda je přesně tím skvělým kouskem, který se dá nosit na milion způsobů. Můžete si vzít šaty, džíny,obléct se elegantně, ležérně a pokaždé vypadat jinak :). Nejvíce se mi líbí outfit s čepicí a vám?


Černočerná u Le Plee. Miluju ten blazer /něco takového by se mi šatníku rozhodně hodilo/ v kombinaci s pouzdrovou sukní. Zářivě růžová rtěnka to celé dovedla k dokonalosti.

Zatím to vypadá, že i letos se můj styl bude točit kolem černé barvy, zajímavých bund a (snad i) klobouků! :)

foto Le Plee

2 komentářů:

A. řekl(a)...

super tipy!

Le Plee řekl(a)...

Dakujem, velmi si ma potesila ♡♡♡