28.01.14

Tuesday stuff

Moje nová předložka do koupelny. LÁSKA! Na první pohled. Tu jsem prostě musela mít. Má koupelna je teď už opravdu kouzelným místem.

H&M home.


8 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

haha takhle to vypadá fakt rozkošně :) ale mi by se do koupelny nelíbila. taky mám ale předložku v koupelně z HM home a spoustu věcí, mají skvělý sortiment!

Anonymní řekl(a)...

sorry, tu chcu taky :D !!!
rade

Becca řekl(a)...

jeeej, tá je perfektná!! našu kúpeľnu by al nezachránila :D.

luckapucka řekl(a)...

tak ta je super, včera jsem akorát byla v hm home a neviděla jsem jí, jakto? :)

Bára S. řekl(a)...

je krásná !!

Czech Blondýn řekl(a)...

já chci taky! :))

Alice řekl(a)...

tyjo ta je super! potřebuju! :)

Katie řekl(a)...

Rádě: však si pořiď! <3

luckapucka: no snad už nebyla prodaná!

dííky! :)