07.01.14

Tuesday stuff

Dnes vám představuji Tuesday stuff - pravidelnou úterní rubriku, kde se budu zabývat věcmi, které mě zrovna baví a těší! Může to být úplně cokoliv. Dnes začnu jedním z obdržených vánočních dárků. 

Má drahá Rádě se ke konci roku přihlásila do kurzu současné výšivky. Přišlo mi to jako super nápad, hlavně i protože jsem reportáž z tohoto kurzu viděla už u Jedenácti koček. Jeden z výsledků kurzování vidíte na fotce - vyšíváná brož - bílá, zlatá a černá nit - něco přesně pro mě! A hrozně cool je, že ta bílá nit svítí ve tmě :) 

Pokud by vás takovéhle vyšívání zajímalo, tak v lednu i únoru začínají nové kurzy - info a více fotek tady

Btw. taky vás často ručně vyráběné dárky potěší více než kupované? 


4 komentářů:

Gabulka řekl(a)...

Já vyšívám pravidelně , právě dělám na ubrusu :D

Iva O řekl(a)...

Já vyšívala jako malá ale od té doby na to nějak nebyl čas :(

Katie řekl(a)...

Gabulka: fakt? tyjo, a vyšíváný ubrus, to je teprve pecka!

Iva O: my vyšívali ve škole, to bylo vždycky fajn :)

vita-moderno řekl(a)...

Vyšívání mi moc nejde:-)Ale ty to máš moc pěkné:-)