26.01.14

Sunday talks

Není to tak dávno, co jsem dostala svou první gramofonovou desku. Byla to Changes od Davida Bowieho, na které je úžasná píseň Space Oddity a má oblíbená Rebel rebel. Tu desku jsem dostala od Adélky, která ji našla v Eidhovenu na trhu a napadlo jí, že by mi udělala radost. (Udělala, obrovskou!) Letos k Vánocům jsem dostala další desky, od táty - The Beatles. Úžasný dárek, originální desky z dob Beatles jsou velice ceněné a docela nedostatkové zboží :).

Tento týden jsem "sbírku" doplnila dvěma dalšíma. Hard days night a Imagine od Johna Lennona. Možná někoho napadlo "má to vůbec na čem přehrát?". No nemám. Takže jedním z objektů mého budoucího zájmu (řekněme, mám to na wishlistu, haha) je gramofon! Už mám pro něj vymyšlené místo v pokoji, teď jen sehnat ten pravý. První dilema je - nový či retro? Co myslíte? Máte doma taky nějaké věci, kterých se nemíníte vzdát, ale v podstatě vám (zatím!) ničemu nejsou? :))


4 komentářů:

pól řekl(a)...

mam dvd a nemam prehravac :D

A. řekl(a)...

Vau :) Nevedela som, ze je coraz tazsie dostat platne. Ja mam doma platnu od Beatles, kde je song Yellow Submarine, a mame doma stary gramofon, ktory ma asi 35-40 rokov a este vzdy je funkcny!!! Na ten zvuk gramofonu, ked ihla skriabe po platni nic nema!!! Urcite chod do retro kuska :)

Czech Blondýn řekl(a)...

ou super, závidím. já taktéž občas nedám na poslech gramofonové desky dopustit, má to své kouzlo, svou nezaměnitelnou atmosféru!

Katie řekl(a)...

póle: těch mám taky pár doma :D

A.: přesně!! máš pravdu :))

Czech Blondýn: to je pravda :)