19.01.14

News from the blog IV

Již čtvrté News from the blog! Tahle "rubrika" mě fakt baví, prohledávat blogy a objevovat skvělé články a inspirativní nápady :). Bude se tady objevovat každou druhou neděli, na střídání se Sunday talks.

Dnes opět musím odkázat na jeden článek od Garancé. How do they do it? - kde se se zamýšlí nad tím, jak muži zvládají  různé, pro ně běžné. Jak můžou jít ven a nemít kabelku? Jak se jim vše vejde do jedné peněženky a do kapsy? Jak vůbec můžou přežít bez make-upu? Zajímavé téma k zamyšlení a také hlavně k pobavení ;)

picture by Garance Doré


Yara z This chick got style je v LA a bude psát deník z jejího pobytu tam! Společně s fotkami, nápady a s představením zajímavých lidí, které tam potkala. Moc se těším na to, jak to bude vypadat.

Nedostal jsem se na UK. Nevím, jestli jsem vám někdy doporučovala tento blog, kde se dočtete zajímavé (většinou dost vtipné) příhody českého studenta v Haagu. Poslední dobou se docela rozepsal, tak snad mu to vydrží (a bude se pořád dostávat do různých kuriózních situací, sorry René, to mě fakt baví!) a bude psát co nejčastěji! Plusové body taky za trefné gify a poslední video!

Co jste viděli na internetu zajímavého vy? Budu ráda za tipy!

3 komentářů:

A. řekl(a)...

A mamte tu opat inspirativne posty :) a Garance opat pobavila, + som velmi zvedava ake to bude u Yary :)

Katie řekl(a)...

A.: díky! jj, Garance je prostě skvělá, vždycky mám radost z nového článku :))

Markéta řekl(a)...

Reneho jsem nedavno potkala, taky ziju v Haagu. A je vtipnej nejen na blogu, ale taky ve skutecnosti.