05.01.14

News from the blog III

Článek o sbírání věcí od Sabriny z After DRK mě moc zaujal. Se mnou se to také táhne už od dětství! Sbírala jsem samolepky, dokonce jsem měla alba, do kterých jsem si je lepila a v papírnictví jsem mohla strávit hodiny (to platí ještě teď, ehm...). Teď sbírám knihy o The Beatles a už jsem se tak trochu plynule přesunula k Rolling Stones. A jestli něčeho mám tolik, že by se dalo říct, že to "sbírám"? Do této kolonky by stoprocentně zapadly laky na nehty a rtěnky...:)

foto After DRK

U Kristýny a Adély na blogu se mi moc líbily články, kde holky zhodnotily jejich nejlepší a nejhorší nákupy roku 2013. Když se nad tímto zamyslím, tak nejlepším nákupem byl vínový kabát z Lindexu, který nosím celý podzim a už i zimu, protože počasí je na něj stále vhodné a nejhorším asi lodičky objednané z New look, které jsou mi ohromně velké :). Jak by to bylo u vás? A vůbec, viz předchozí článek od After DRK, sbíráte něco? :)

S novým rokem přicházejí předsevzetí a Simone ze Style Cookbook sepsala rady, jak na předsevzetí! Se vším souhlasím a přesně takhle se to snažím praktikovat. Jako tip navíc bych přidala ještě připomínač novoročních předsevzetí v rámci webu Konec prokrastinace! Sama jsem tam už zapsaná a připomenutí mi chodí jednou týdně. Pro jistotu :)



4 komentářů:

pól řekl(a)...

prozradíš, co sis nastavila v připomínači? :)

Vivi Vintageová řekl(a)...

Můj velký dík patří Míše ze SimplyMemMe, protože mě na tvůj blog upozornila. Skvělá práce a nápad s připomínačem je přímo geniální ;-).
Vivi

Katie řekl(a)...

póle: je toho víc, ale jedno z předsevzetí třeba je, že musím pohnout s italštinou! :)

Vivi Vintageová: áá, děkuji! takové komentáře mám nejraději <3

Irina Senina řekl(a)...

I like this sunglasses!
Will follow each other? My blog- irinasenina.blogspot.com