31.01.14

Movies

Tento rok to vypadá s novými filmy velmi nadějně! Už jsem objevila nejméně tři, které musím rozhodně vidět. Jsou to...

CIZÍ OBĚD

Tento film se již v kinech hraje, snad budu mít brzy čas se na něj jít podívat. Stačí krátký popis - Film o lásce. Film o jídle. Film o lásce k jídlu. Tématem filmu je bombajská tradice, kdy ženy posílají svým manželům do práce obědy  v jídlonosičích, které se za nimi dostanou prostřednictvím pozoruhodné sítě poslíčků. Je jen malá šance, kdy oběd doputuje na špatnou adresu, ale taková náhoda se stát může. A může někomu změnit celý život...




GRANDHOTEL BUDAPEŠŤ
V březnu přijde do kin nový šílený film od Wese Andersona, tentokrát z hotelového prostředí, které je mi více než známé. Už samotný trailer mě pobavil! Bude to vtipné, akční a hodně barevné. Jo a hraje tam i Adrien Brody. Co víc dodat.



HER
Tohle bude asi hodně zvláštní romantický film o neobvyklém vztahu mezi mužem a jeho operačním systémem. Soundtrack k filmu natočila kapela Arcade fire, takže i hudební zážitek je zaručen. V kinech také od března. 



Naposledy mě v kině pobavil Leonardo Dicaprio ve Wolf of Wall street. Bylo to zábavné, napínavé a akční. Taky dost dlouhé, ale jelikož mě ten film opravdu bavil, tak mi ani ve výsledku nepřišlo, že bych na to koukala tři hodiny :).

7 komentářů:

Mary řekl(a)...

Dobre to hrá ten Voldemort :D

Anonymní řekl(a)...

Skvelé tipy. A oceňujem spôsob ako si v poslednej dobe vedieš blog.

M. Golightly řekl(a)...

ten první zní super!

Luka Life řekl(a)...

Grand Hotel Budapest vypadá skvěle. Díky za tip!

A. řekl(a)...

Tesim sa na Grand Hotel :) a film Her ma zaujal, dik za tip :)

Katie řekl(a)...

Mary: jó! Voldemort :D

Anonymní: děkuju!!!

M. Golightly: viď! těším se na něj.

Luka Life: to bude jistě šílenost, ale proč ne :))

A.: není zač :))

Simply MeMe řekl(a)...

Diky za fajn tipy, na Grandhotel Budapest jsem se chystala jit, ale ty dalsi dva neznam, hlavne Cizi obed me dost oslovil :)