02.01.14

Fresh start

Jak se cítíte v novém roce? Já zatím docela fajn! Silvestrovská oslava byla dokonalá s velkou spoustou chlebíčků, sektu a hlavně přátel :)). Dnes mám odpočinkový den a od zítra mi začíná zase práce a učení...

Dali jste si novoroční předsevzetí? Já hromadu! Jedním z nich je více myslet na blog a nezapomínat přispívat! To se mi totiž stává dost často, že si třeba víc jak týden na blog ani nevzpomenu... k nepravidelným Sunday talks a teď už pravidelné rubrice News from the blog přibude taky Tuesday stuff! Již toto úterý přijde první díl. Doufám, že se vám budou novinky na katie in black líbit. 

A teď mě omluvte, čeká mě dokonalá komiksová kniha V kůži Woodyho Allena a káva!



10 komentářů:

Gabulka řekl(a)...

Skvělej hrnek! :)

sunny world řekl(a)...

Milujem jeho filmy a kniha musí byť tiež určite dobrá :) veľa chuti do učenia :)

Bára S. řekl(a)...

wow miuju komiksy i allena čiže souhlasím, že kniha je dokonalá i když jsem jí nečetla

Ava řekl(a)...

Teším sa na príspevky :) Ten hrnček nemá chybu!

Iva O řekl(a)...

Krásnej hrneček a kniha od nejlepšího režiséra/autora ..co víc si přát :)

Simply MeMe řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Simply MeMe řekl(a)...

Taky uz se na nove prispevky tesim ;) Vse nej do Noveho roku!

A. řekl(a)...

az som dostala chut na kavu!!! :) tesim sa na nove clanky :)

Katie řekl(a)...

děkuji! ten komiks nenapsal Woody, ale je o něm a jeho životě a strašně moc vtipný! :))

<3

bara řekl(a)...

ten hrnek je cool