15.12.13

Sunday talks - Ready for 2014

Diáře jsou pro mě životně důležité. Píšu si tam vše. Co nakoupit, kam se mám kdy dostavit, kdy bude koncert mé oblíbené kapely i nápady na blog. Už několik let se kamarádím s diáři Moleskine, které jsem letos trošičku podvedla... ale jen trošičku! Diáře totiž používám dva, velký a malý, velký jsem si pořídila tedy Moleskine a to v tmavomodré verzi s Malým princem (oproti letošnímu žlutému), ale jako mini diář do kabelky jsem se rozhodla pro růžový Filofax! Líbí se mi, že jsou v něm různé kapsičky a také kroužkový systém, dají se do něj dokoupit různé náplně a hlavně ho můžu používat více let!

Jak jste na tom s diáři? Už máte na příští rok? Hledáte dlouho ten pravý nebo je vám to jedno a vystačíte si s diářem z ELLE? Nebo je pro vás lepší elektronická verze? :)


Tento víkend se také konalo spoustu akcí, nejvíce mě zaujal Knihex v Holešovicích a VŠUP shop, kde jsem si vybrala dokonalou peněženku! Byli jste se podívat? A jaký máte víkend?

5 komentářů:

téra řekl(a)...

zaúkolovala jsem mamku, takže diář k Vánocům dostanu - mám ráda tematické - impresionismus, secese, Londýn, ... :) chtěla jsem využít návštěvy Prahy a vyrazit na Czech Press Photo, ale nestíhali jsme, takže odsunuji na leden. a jinak jsem si na závěr milého sobotního dne rozbila hlavu a způsobila si otřes mozku, takže jsem celý večer strávila ve špitále na šití a rentgenu :)

Bára S. řekl(a)...

vždycky jsem byla bohatě spokojená s elle diáři, ale za poslední umě ten časopis tak klesnul, že přejdu konečně k moleskine

T. řekl(a)...

Mám úplně ten samý, modrý denní A5 Moleskine s malým princem jsem hledala strašně dlouho a nikde ho neměli, nakonec jsem ho sehnala v jednom knihkupectví ve Vídni a jsem nadšená. Moleskine používám už asi 5 let a hodlám zůstat věrná, nejvíc mi vyhovují a jsem na ně zvyklá. Dřív jsem používala diáře z Marks&Spencer, které jsou taky fajn, ale není to ono.. A taky jsem chtěla jiný než klasický černý, mimo to, že jsem chtěla změnu, kámoš prohlásil, že vypadá jako Bible. :-D

Katie řekl(a)...

téra: tyjo!!! a jsi v pohodě? doufám,že jo!! :))

Bára: já ho měla donedávna předplacený, ale už jsem to neprodloužila, taky mi přijde, že už tam nic ke čtení nebylo...

T.: :D joo! ze mě se jeden kolega v práci dělal srandu, že to mám bibli...)) a ten modrý je super, já ho sehnala v knihkupectví na Floře :))

nat. řekl(a)...

Diar na dalsi rok zatim jeste nemam, stale neuspesne hledam. Mam svou predstavu o idealnim diari a posledni dva roky to splnovaly diare z Elle, avsak ten co vymysleli na dalsi rok me dost zklamalo. Takze taky ted uvazuji o Moleskine, ale porad mi tam chybi gumicka na tuzku :(.

http://wonderlandbynat.blogspot.cz