22.12.13

News from the blog II

Kočky jely do Brna a mě tyhle jejich kreativní reporty, kde navštěvují zajímavé designéry moc baví!

I když nejsem velká pekařka, tak tyhle skořicové rolky s vaječným koňakem od Beautiful Mess mě dost lákají! Až budu mít čas (možná zrovna teď během Vánoc), tak je chci vyzkoušet!

Dost se mi líbil článek na blogu Marka Mansona s názvem FUCK YES OR NO. O rozhodování ve vztazích a celkově v životě, docela hezké čtení.

Na interiérovém blogu O bytech a lidech se tento týden objevil nový post s bytem návrháře Jozefa Slobody. Zaujala mě tělocvična v obývacím pokoji (černý míč! chci! :) a stůl z palet.

Recenze na knihu Záskok, kterou si asi budu muset přečíst! Recenze na Book journalu mě moc baví, už jsem na Báru a její doporučení dala několikrát a nebyla jsem zklamaná :).

3 komentářů:

A. řekl(a)...

Jeeej, opat prijemne vecicky, ktore si rada kliknem a precitam :) Dakujem, za tieto inspirativne clanky :)

Katie řekl(a)...

A.: díky! jsem ráda, že to někoho baví <3

pól řekl(a)...

mnam ty rolky!