07.12.13

News from the blog I

Dnes vám přináším výběr z toho, co mě v poslední době bavilo z dílny mých oblíbených blogerů / blogerek. Pokud se Vám výběr bude zamlouvat, můžu s ním dále pokračovat, hledání zajímavých článků mě baví! :) 

Začnu soutěží, Bárb má jednu u sebe na blogu o treatment lip shine od Bobbi Brown! Tuhle balzámo/rtěnku mám také, v oranžovém odstínu a moc jsem si ji oblíbila, vyživí a zabarví... Líbí se mi, jak Bárb výhru vyfotila svátečně společně s vánočními perníčky (které jsem také pomáhala zdobit!).

Když už jsme u toho cukroví, tak doporučuji kouknout na veganské cukroví od Jedenácti koček - vanilkové rohlíčky a kakaové pracny. Rohlíčky snad ještě stihnu vyzkoušet!

U Vánoc ještě zůstanu - Lou sepsala super článek s tipy na Vánoční dárky, ideální pro ty, co ještě neví, co svým blízkým pořídit.  
ilustrace: Garance Doré

Přesunu se k zahraničním bloggerkám. Známá Chiara Ferragni aka The Blonde salad vydává knihu! Už má za sebou různé módní kolekce, svoji kolekci bot a další spolupráce, ale kniha tu ještě nebyla. Upřímně mě zajímá mnohem více než tyto kolekce (které se u nás stejně dají stěží pořídit) a doufám, že bude brzy v angličtině, abych si ji taky mohla přečíst. Kromě fotek z blogu kniha obsahuje stylingové tipy a další rady ohledně módy. 

Co mě však nejvíce pobavilo jsou "Things Parisians Do" a "Things New Yorkers Do" od Garance Doré. Vtipné, lehké popsání moderní nátury New Yorčanů a Pařížanů. Našla jsem se jak v New Yorku, tak v Paříži.

Say, “Oh my god we haaaaave to get some coffee together!!!!” and then never ever text. (NY)

Just know: if a Parisian starts to complain, your duty is to start complaining with him. That’s how you make friends in Paris. 

Co zajímavého jste v poslední době četli, viděli vy? :)



7 komentářů:

Barb řekl(a)...

To je super!
Pokračuj určitě!
(A děkuju za zmínku!) ;)

A. řekl(a)...

Pekne tipy, niektore som uz poznala. Mna nedavno neuveritelne inspiroval jeden blog a paci sa mi zatial kazdy kazducky clanok :)

Blog: http://thegradientskies.blogspot.cz/

Bára S. řekl(a)...

též se těším až Chiara vyjde v aj

Michaela řekl(a)...

Super blog :) som rada že som ťa našla a články Things New Yorkers do is the best. omg :D

Katie řekl(a)...

Bárb: tak jo! :)
A: který blog to byl?
Bára S: žejo! musím to mít :)
Michaela: díky! taky mě to pobavilo :))

A. řekl(a)...

Som ti to posielala v predchadzajucom komentari:

Blog: http://thegradientskies.blogspot.cz/

---asi sa mohlo zdat ze je to reklama na moj blog :D ale nie, The gradient Skies je nazov blogu, ktory je pre mna z nejakeho dovodu neskutocnou inspiraciou :)

Katie řekl(a)...

A.: ahááá :) to já právě myslela, že to je tvůj blog..díky <3