23.12.13

Last moment orders

Všechny dárky mám nakoupeny, zabaleny (některé už víc jak měsíc), a tak se stalo, že jsem během nevinného brouzdání na internetu nakoupila pár dárečků i sobě. Klasicky ASOS (slevy!) a feelunique (slevy!). Na co se tedy v brzké době budu těšit?

Z Asosu jsou to balerínky/papučky v černé barvě. Podobné mám už dlouho doma, nosila jsem je dvě léta po sobě a přišel čas pořídit si nový pár. Vtipný fakt je, že je Asos pojmenoval LENNON slipper shoes :)). To by bylo, aby mě tohle nepřesvědčilo! Druhou věcí z Asosu jsou potom silonky Pretty Polly Henry Holland. Líbí se mi zajímavý přechod, spodní část neprůhledná, vrchní průsvitná. 

Obě věci za slev, docela deal, 14 liber total! 


Na feelunique jsem se šla kouknout ze zvědavosti, co mají ve slevách. Tam jsem nakonec nic nepořídila, ale rozhodla jsem se konečně si objednat Expert face brush od Real Techniques. Doma mám už jejich slavný stippling brush a tohle byl druhý, který jsem chtěla vyzkoušet na aplikování tekutého make-upu. 



Pořídili jste si také nějaké vánoční dárky sami pro sebe? :)





3 komentářů:

bara řekl(a)...

Ooo nadhera

No samozrejme ze jsem byla nakupovat pro sebe a rozhodne jsem jeste neskoncila :)

Milada řekl(a)...

Milá Katie, musím Ti vyseknout velikánskou poklonu za to, kam se Tvůj blog posunul. Jsi jedna z posledních, které sleduju, a které mě opravdu baví. Díky za knižní tipy i za všechny další inspirativní počiny!

Aravisina

Katie řekl(a)...

Milada: moc děkuju! hrozně jsi mě potěšila :))**