17.11.13

Sunday talks

Úterý. Perfektní koncert britské skupiny Daughter. Tiché písničky, smutné texty, deprese všude. Cover Get lucky na závěr. A taky lidi, kteří přijdou na koncert a přitom POŘÁD mluví. Fakt si ráda poslechnu písničku a v tom ještě nějakou třeba vtipnou historku někoho, kdo stojí 4 řady za mnou. NE. Podobný scénář se konal i v pátek na koncert Toma Odella. Tom hrál na klavír, zpíval, div si plíce nevyřval a do toho slyším nějakou ****, jak vykládá svojí kamarádce o chlapci, se kterým byla na rande? A já myslela, že jsem si přišla poslechnout Toma Odella a ono ne :). Doufám, že dnes na White lies to bude lepší. (Asi jo, bude to hlasité.) Těším se. A kdo si chce pokecat, ať jde někam do baru! ;)



p.s. Potkáme se?
p.p.s Běžte do kina na Lásky čas, je to krásný film! Pro mě byl opravdovým potěšením.

7 komentářů:

▲Vaci řekl(a)...

ta je nádherná! nikdy jsem o téhle skupině neslyšela

Alexis řekl(a)...

Taky o ní slyším poprvé, ale určitě ne naposled!

pól řekl(a)...

jedna z mych oblibenych <3 hlasiti byli opravdu dost, na Editors podle meho hluchu nemeli :D

Alice řekl(a)...

Daughter mě baví takže jako závidim - ovšem teda otravný lidi nezávidim to by mi dost zkazilo náladu no...

Bára S. řekl(a)...

na tomovi byla kamoška a úžasné to prý bylo

Biancaprincipessa řekl(a)...

na nieco dobre by som hned isla do kina :) inspirovala si ma idem mrknut co davaju :)

Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

Czech and Slovak Fashion Blogs řekl(a)...

Budeme rádi, když se zapíšeš!
Seznam českých a slovenských blogů