29.10.13

Skincare routine

První díl z mého dvoudílného seriálu :). Dnes se chci věnovat produktům, které používám na pleť, ráno a večer. Tuto kombinaci používám už asi čtvrt roku a perfektně mi vyhovuje. Moje pleť je smíšená a velmi často citlivá. Takže co ráno, odličování a večer?


Ráno si vyčistím pleť micelární vodou od Biodermy. Přiznávám, že jsem nikdy žádnou jinou nevyzkoušela, trochu se toho bojím, takže zůstávám stále u této růžové. Poté popráším obličej beauty elixírem od Caudalie, který pleť probudí a rozjasní. Na závěr použiji pleťový krém Physiogel, který je lehce mastný, ale skvěle se vstřebá a jako podklad pod makeup je ideální.



Na odlíčení očí používám gelový odličovač Biocils od Biotherm. Stačí použít to nejmenší množství. Na čištění pleti teď používám čistící gel Aqua sensation od Nivea. Na dočistění je to opět micelární voda od Biodermy, a když se někdy vyskytne nějaký problém, tak na záchranu mám Tea tree water od LUSH. Na závěr noční krém - Aqua effect od Nivea. 

Mám ráda i pleťové masky, článek o nich najdete tady.

Jaké jsou vaše oblíbené pleťové produkty? Ráda se nechám inspirovat.

p. s. Příště budou na řadě vlasy. 

4 komentářů:

téra řekl(a)...

mám ráda micerálku od Lirene, čistící gel od Avonu a krémů mám několik - nejspokojenější jsem s tím od značky Himalaya, ale mám ráda i krémy od značky Ziaja (byť na ty musí mít moje pleť extra náladu:)), Dermacolu a občas Niveu.

bambitka řekl(a)...

Nejsem věrná žádné značce :)
momentálně používám micerálku Loreal, krém na obličej od Balei matující, nebo pleťový olej Saloos, a krém na oční okolí od Benefitu.

Anonymní řekl(a)...

na stárnoucí pleť je nejlepší dr. hauschka :D
rade

natalylobik řekl(a)...

uff koľko produktov.. ja asi nie som spravna žena..