15.10.13

Aperol párty

Drinkem letošního léta byl určitě Aperol Spritz, osvěžující nahořklý koktejl z Aperolu, prosecca a minerálky. Proto nejvhodnějším způsobem, jak se rozloučit s létem bylo uspořádat koktejlovou Aperol párty. Dva díly Aperolu, tři díly prosecca a jeden díl minerálky. Doladit ledem a pomerančem. Mňam! K tomu skvělá společnost a dobroty. Jedna z nejhezčích letošních sobot!

p.s. Stále aktualizuju kalendář v pravé části blogu. Najdete tam koncerty, výstavy a další zajímavé akce v Praze. Hlavně letošní koncertový podzim je dost plodný. Pro mě už začal, minulou nedělí, kdy v Praze vystoupila skvělá kapela Editors (video na konci :), včera potom třeba Make my heart explode v Roxy. Příští týden je taky nabitý, Tichonov křtí desku v Rock café a Sunshine zase mají film a koncert v Music baru! Potkám se s někým?



5 komentářů:

AMCa řekl(a)...

O Sunz jsem taky uvazovala, ale letos jsem je uz na muj vkus videla mockrat :)

Jinak doporucuju 1.12. Jake Bugg :)

Becca řekl(a)...

ja som tiež akurát dala článok s Aperolom :D Chcela som aj takú velkolepú party spravit, ale vypili sme ho skor :D.

Alyx90 řekl(a)...

Aperol miluju :-)

pól řekl(a)...

Editooooors! <3 asi bych se měl naštvať že jsme použili v článku stejnou fotku :D ;)

Katie řekl(a)...

AMCa: jojo, o něm vím, jen mě zatím nějak moc nezaujal :)

Becca: haha, i to se stává :D my si to hezky naplánovali dopředu, měli jsme dvě sady a pro 6 lidí to bylo i tak dost málo...:D

Alyx90: jo! dá se toho vypít dost a pořád je člověk v pohodě :)

pól: nevím proč, já ani nevěděla, že ji tam máš :) a editors by zase mohli přijet, vid :D