28.09.13

New music

Letošní podzim je nabitý hudebními novinkami! Snad každý den vychází nějaká super nová deska. Tady je malý výběr toho, z čeho jsem nejvíc nadšená. 

Arctic Monkeys - AM. Arctic Monkeys po dvou letech od vydání alba Suck it and see přišli s novinkou AM. Ještě úplně nevím, co si myslet o albu celkově, ale některé songy mě fakt chytly a neustále je poslouchám. Jako třeba tahle...



Daughter - If you leave. Úplnou náhodou jsem na twitteru narazila na jejich song Youth a totálně jsem se zamilovala. Melancholie, krásný hlas zpěvačky... trochu mi připomínají naše LUNO. Pokud se vám zalíbí, tak si nenechte ujít jejich koncert 12. listopadu v Rock Café.



HAIM - Days are gone. Dívčí kapela z Kalifornie s chytlavými melodiemi. Je to jejich prvotina a rozhodně dost povedená. Jeden z komentářů na youtube tvrdí, že to zní jako Shania Twain, z čímž docela souhlasím a taky už teda vím, proč mě tak chytly! V dětství jsem Shaniu milovala :)



Justin Timberlake - 20/20 Experience part 2 of 2. První část 20/20 Experience je skvělá. Teď vyšla druhá a je taky super! Justin je král současné popové hudby. A myslím, že ne náhodou některé písně z nové desky připomínají Michaela Jacksona. (A jedna z nich skoro jako od Backstreet Boys či N´Sync, ehm). Singlovka Take back the night je dokonalost. Jo a Justin je taky dost vtipnej. Důkaz ZDE.



King Krule - 6 beneath the Moon. Zrzavý mladíček se silným hlasem mě dostal. A singl Easy easy je totální hitovka.



Oh Land - Wish Bone. Kráska z dánska mi padla do noty, stejně jako předchozí album Oh Land z roku 2011. A Rennaisance girls je pro mě skoro hymna :).



The Naked and Famous - In rolling waves. Pořád někde čtu, že nová deska The Naked and Famous jsou podivné zbytky, co se nevešly na první, perfektní desku. Já si to nemyslím, album se mi líbí, i když opravdu není plné hitovek jako to první, Passive me, agressive you, tak se v něm dá najít několik opravdu skvělých písní.



p.s. Pokud chcete sledovat vše nové v hudbě, koukněte na tento tumblr, Pavel Kučera tam přidává hudební novinky každý den.

7 komentářů:

joss řekl(a)...

díky za ten tumblr, vůbec jsem o něm nevěděla:)

Alice řekl(a)...

děkuju! mám teď uplně hlad po nový hudbě tak musim všechno tohle ozkoušet :) a Daughter sem nedávno objevila a je super! a další můj objev je Fallulah - uplně božská!

pól řekl(a)...

díky za inspiraci!!

Simply MeMe řekl(a)...

HAIM sleduju uz od pocatku, a naprosto je zboznuju. Podarilo se mi jit na jejich koncert v Amsterdamu v srpnu, nemely chybu. A Esmee je mega vtipna :)

Katie řekl(a)...

joss: rádo se stalo!:)

Alice: ano! Fallulah si pustím :)

pól: toš! stáhl sis ten mixtejp, co jsem dala na no twerking zone?

Simply MeMe: jee, to se máš! taky bych je ráda viděla :)

julianna řekl(a)...

ja som sa silne namotala na AM, už iba kvôli tým textom a tá hudba do toho!
a justin bol super na odovzdávaní VMA!

Klára A. řekl(a)...

Díky za tipy, v práci poslouchám 9 hodin denně, tak jsem vděčná za každou novinku!.)