14.09.13

Do I wanna know?

K těmto šatům jsem opět přišla zcela náhodou u nás v second handu. Vím, že vypadají jako košile zastrčená v sukni, ale opravdu je to jeden kousek. Mám z nich radost, protože vršek je dostatečně široký a vzdušný zatímco sukně je úzká, ale přesto elastická. Proto patří k mým nejlepším úlovkům za letošní rok, na podzim to bude ideální kousek.

Jaké máte plány na víkend? Dnes se chci podívat na Prague Fashion Week, potkám se tam s někým?

šaty BikBok (sh), bunda Zara, kabelka Mischa Barton, boty Vans (Foot Locker)
fotila Bárb

15 komentářů:

Michaela Synková řekl(a)...

moc hezká bundička!

http://michaelasynkova.blogspot.cz

Vera řekl(a)...

si kočka :)

Pretty Days řekl(a)...

jsi moc krásná. :))
Arctic Monkeys úplně zbožňuju, snad se někdy podívám na jejich koncert. Tuhle písničku mám moc ráda a pak mám moc ráda why'd you only call me when you're hight. :))

Alyx90 řekl(a)...

pěkné! :-)

sunny world řekl(a)...

Tie šaty sú perfektne a páči sa mi aj to ako si ich skombinovala!

Milex řekl(a)...

too good.

téra řekl(a)...

neuvěřitelně Ti to sluší:)

Katie řekl(a)...

Michaela: děkuju, mám ji už přes dva roky a pořád je jako nová :)

Pretty days: jo! Why´d you only call me when you´re high je boží, hlavně tam miluju basovou linku :)

Díky všem! *

Anonymní řekl(a)...

Jsi nejhezčíí! A máš super hudební vkus, vžycky si hned musím stáhnout písničky co sem přídáš, protože jsou skvělý! <3

Gabulka řekl(a)...

Sluší ti to ! :)

Katie řekl(a)...

Anonymní: děkuju! brzy asi budu dělat článek s novou hudbou, na to se těším :))
Gabulka: díky*

Mafin řekl(a)...

mas najmilsi usmev:)

Biancaprincipessa řekl(a)...

krasne saty

Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

Anna řekl(a)...

Poslední fotka je skvělá! Moc ti to tam sluší :)
Ty šaty jsou zajímavé, že vypadají jako sukně a košile :) já hrozně dlouho hledám takovouhle úzkou a pružnou sukni, ale zatím jsem nic nenašla..

Anna řekl(a)...

a ty punčocháče jsou taky skvělý, nemám ráda růžovou, ale vínovpa je skvělá. A bunda taky luxusní :)