21.08.13

Youtube series: icovetthee

V nové rubrice vám chci představovat své oblíbené odběry na youtube. Půjde o kosmetická videa, hudební, vlogy, ale třeba i o vaření.

Rozhodla jsem se začít kosmetickou bloggerkou Alix, která má na youtube channel icovetthee. Nepatří mezi nejznámější, má stále ještě pod 100 000 sledovatelů, ale to se jistě brzy změní, protože je opravdu zajímavá a inspirativní. Její videa se točí kolem módy a kosmetiky, zaměřuje se tématicky na péči o pleť či o vlasy (její poslední hair care video mě dost inspirovalo k malé změně :). Píše také blog

Kromě inspirativních videí se mi na Alix líbí, že není tak strašně moc HYPE a naspeedovaná, afektovaná a uřvaná jako některé americké beauty gurus. Narozdíl od nich je klidná, mluví s rozmyslem a dá se říct, že rozumí tomu, o čem hovoří. Pokud vás zaujala, pusťte si některé z videí!


5 komentářů:

Barb řekl(a)...

Ta je skvělá!!!
A ty vlasy <3 Taky teď řeším, co s nima a přemýšlím nad hodně tmavou a délkou nad ramena.. Takový rošťácký, tak uvidíme :)
A baví mě moc její fotky.

PS: nechceš začít točit videa? :) Myslím, že by to bylo skvělé..

Adéla řekl(a)...

Ja ji miluju! Presne jsem vedela ze se ti taky bude libit :D

Katie řekl(a)...

Bárb: jsem zvědavá, co s vlasy nakonec vymyslíme :) vlastní videa asi točit nebudu, ale snad někdy brzy natočíme něco s Frenkies girl :)

Adélka: jo! je moc milá, tak se na ni hezky kouká :)

Anonymní řekl(a)...

odporúčam aj kanál Vivianadoesmakeup, tiež je veľmi super

Katie řekl(a)...

Anonymní: jojo, Anna je fajn! akorát ji nemůžu sledovat moc často, semtam mě ten její přízvuk štve :D