03.08.13

Sunday talks

Dnes jsem po dlouhé době přidala něco nového na svůj votočvohoz, a to hlavně úplně nové krásné lodičky z New Looku, které jsou mi velké. Koukněte!


Jak si užíváte víkend? U mě je pracovní, volno mi začíná v pondělí, kdy se vydávám na Valašsko. Plány? Výlet, relax, jídlo. Haha. A taky návštěva našeho místního second handu, minule jsem tam objevila krásnou Bik Bok sukni (i když Bárb teď říkala, že mi z ní leze zadek... nevadí!), tak se těším na další objevy :). 

Btw. už jste letos navštívili letní kino? Já doufám, že se mi to do konce léta podaří, zatím mi to nějak uniká... 

3 komentářů:

Alyx90 řekl(a)...

My chceme do výletního kina Smíchov. Můžem se třeba nějak spojit :-)

pól řekl(a)...

taky bych chtěl do letního kina.. je mi úplně jedno na co, nikdo nechce jit!

sunny world řekl(a)...

Second handy milujem! A naviac je to aj ekologické :)