30.08.13

Maskování


Mám ráda pleťové masky. Snažím se je používat často. Nejlépe každý druhý až třetí den. Mám hodně ráda ty barevné. Nejlépe modré a zelené, kdy pak člověk spolehlivě vystraší všechny své spolubydlící :). 
Tohle jsou mé aktuálně nejoblíbenější a asi není náhoda, že jsou všechny od značky Freeman, tahle kosmetika mi opravdu vyhovuje.

Revealing Peel-Off mask Pomegranate - slupovací masky jsou kapitola sama pro sebe. Je s nima sranda. Baví mě po zaschnutí sundávat odlitek svýho obličeje. Tahle je průhledná, s vůní granátového jablka. Čistí a regeneruje. Obsahuje přírodní antioxidanty jako jsou třeba brusinky a borůvky. Bohužel jsem ji nikdy neviděla v obchodě v plné verzi, snad na ni někdy narazím.

Anti-stress Mask - Dead sea minerals - čistí a zklidňuje pleť, uvolňuje ucpané póry. Tahle je super modrá, krásně svěže voní po levanduli a obsahuje minerály z mrtvého moře. 

Clay mask - mint and lemon - zářivě zelená kaolinová maska, která pleť vypíná a minimalizuje vzhled velkých pórů. Je to detoxikační maska s extraktem z máty a citronu. Zklidňuje problematickou pleť a redukuje produkci mazu. 

Clay mask - chocolate and strawberry - nebudu lhát, tuhle jsem si koupila jen proto, že voní jako jahodová čokoláda Milka. Ale naštěstí i funguje! Vypíná pleť a minimalizuje vzhled velkých pórů. No a prostě voní! Kromě jahod obsahuje taky kakaové a bambucké máslo. 

Jaké jsou vaše oblíbené masky? Ráda přidám nějakou do sbírky.

p.s. tohle BOHUŽEL není sponzorovaný post 

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

V jakém obchodě tuhle kosmetiku nakupuješ? :)

Barb řekl(a)...

PSko je nejlepší :D

Katie řekl(a)...

Anonymní: mají je v drogerii Teta :)

Barb: :( ......co nadělám :D

Barb řekl(a)...

Ale namlsala jsi me, devce :) jen je skoda, ze nejsem zvykla na pravidelnost maskovani :/

Anonymní řekl(a)...

ja pouzivam mask of magnaminty a nedam na ni dopustit :) od freemana jsem kdysi nejakou mela, ale nesedla mi. nicmene se mi dost zalibila ta cervena, tak ji asi zkusim :) a kdyz mi nebude vyhovovat, tak ti ji dam :D marilyn

Milex řekl(a)...

Danielle Harris

Katie řekl(a)...

Marilyn: to beru! :D té už mám úplně nejmíň

téra řekl(a)...

půjdu nakouknout do Tety. používám mask of magnaminty, mám ji už jen tak na dvě použití a do Lushe zavítám až během října:/

Gabulka řekl(a)...

Tak teď jsi mi to vmetla do tváře , pleťové masky hodně flákám ! :DD

Katie řekl(a)...

téra: ano, tu taky používám, ale jak ji mám v ledničce, tak na ni zapomenu a pak už je na vyhození :( v LUSHI mě baví i borůvková maska, myslím, že se jmenuje Kosmetická katastrofa :)