29.08.13

Dnešní outfit

V pauze mezi učením a psaním diplomky jsem vyšla na balkon, ze kterého mám panickou hrůzu (je ve čtvrtém patře a prostě jen tak trčí ze zdi) a hrdinsky se vyfotila :). Mám na sobě novou a hned nejoblíbenější součást mého šatníku - koženkovou vestu. Hodí se fakt úplně ke všemu! Dá se přehodit přes svetr, sako, tričko, top... a se vším vypadá skvěle. Nechápu, že jsem si takový variabilní kousek nepořídila už dříve. 

K tmavému outfitu jsem obula své světlé MEGAPOHODLNÉ Nike Air Max, které mám už někdy od dubna, ale nestíhám je nosit moc často. Vesta je z New Yorkeru, sáčko z Promodu, džíny Mango.  


8 komentářů:

julianna řekl(a)...

air maxy sú naj topánky na svete!
a tiež sa mi páči to sako s vestičkou.
a balkóny neznášam, ach tie výšky. keď som mala ísť na druhé poschodie eiffelovky slzy sa mi tlačili do oči a na koniec som tam ani nebola.

Mia řekl(a)...

Vypadá to jako by to nebyly dvě části, ale celý kabát a moc se mi to líbí!
Air maxy jsou super! Respektive jakékoli neonky on nike.:)

Nellienka řekl(a)...

Supr outfit, moc se mi líbí!! Jen boty bych asi zvolila jiné..

Katie řekl(a)...

Julianna: rozhodně jsou nejpohodlnější! s Eiffelovkou bych měla asi taky problém, chápu tě :)

Mia: jj, vypadá to tak, ta vesta se prostě perfektně hodí ke všemu :)

Nellienka: děkuji! já ty boty právě zvolila z důvodu,že trochu rozbijou vrchní elegantnější část ouftitu :)

joss řekl(a)...

líbí se mi kombinace sportovního a elegantního stylu, takové newyorkské:)

Simona řekl(a)...

Naozaj veľmi pekne si to zladila :)

Katie řekl(a)...

joss: hmmm, newyorské! to se mi líbí! :))

Erka řekl(a)...

tak to je boží! nenapadlo by mě to dát přes takový kabát/sako!!!