27.07.13

Woody Allen: Jasmíniny slzy

Woody přišel po roce opět s novým filmem. Z Říma se přesunul do San Francisca, kde sleduje osud Jasmine, která měla vše: dokonalého manžela, bohatství, krásný dům, šperky, na co si jen vzpomněla... MĚLA vše. Teď nemá nic. Manžel byl totiž trochu podvodníček a o všechny peníze přišla. A o manžela taky. Co teď? Jasmine se přestěhuje z Park Avenue v New Yorku do San Francisca za svou sestrou, aby dala svůj život do pořádku. Zjistit, co by chtěla dělat, studovat nebo si snad najít nového muže? Jak jí její plány/neplány vyjdou už ale zjistěte sami...

I přestože jsou Jasmíniny slzy drama, najdou se i místa k zasmání. Cate Blanchett a hlavně Alec Baldwin mě moc bavili. Jako velká obdivovatelka filmů Woodyho Allena musím film jen doporučit! Třeba se tam trochu najdete. I já jsem se našla. V kinech od 1.8.2013. 


8 komentářů:

sunny world řekl(a)...

Filmy Woodyho Allena milujem, videla som už väčšinu, aj z tých starších a vidím ze stale je čo pozerať :-)

Markvitka řekl(a)...

Taky filmy od něj miluju, mým oblíbeným je třeba Užívej si, co to jde s Henry Cavillem, který se stal rázem mým velkým oblíbencem :))

GlamorousGirl řekl(a)...

cool!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

joss řekl(a)...

ach, ty filmy, co chci vidět už se nějak hromadí

Katie řekl(a)...

sunny: ano, stále je!

Markvitka: vidíš, ten mě zrovna tak moc nezaujal :)

joss: u mě taky, sotva nějaký vidím, objeví se další

pól řekl(a)...

bylo to super, hlavně Cate! a přitom jsem ji dříve nemusel

pól řekl(a)...

bylo to super, hlavně Cate! a přitom jsem ji dříve nemusel

pól řekl(a)...

byl jsem mile překvapen, Cate zahrála životní roli, byla uplně hustá! :) v čem ses viděla, jestli to není tajné? :)