21.07.13

Sunday talks

Už je to chvilka, kdy se tady naposledy objevily pořádné Sunday talks. Dnes bych se chtěla podělit s tipem na zajímavou výstavu. Ve Valdštejnské jízdárně na Malostranské se koná výstava sochaře Jana Křížka - Jan Křížek a umělecká Paříž 50. let. Byla jsem tam minulý týden a byla jsem dost nadšená, jeho náčrty, sošky a další výtvory mě skoro nutily k tomu běžet domů a začít něco tvořit. To jsem nakonec ani nemusela, protože v závěru výstavy se nachází dílna/ateliér, kde můžete kreslit, psát automatické texty, číst si umělecké knihy nebo třeba vyřezat malou sošku z brambory :). Výstava se koná do 29. září!

Dalším tématem dne je KÁVA. A těch, co si kávu rádi připravují doma mám otázku - jak? Sama už dlouho používám french press, ale před pár dny se mi rozbil (RIP) a teď přemýšlím, jestli si mám pořídit další nebo se třeba přesunout k moka konvičce nebo snad něco jiného? Uvítám jakékoliv tipy :)

Jaký máte víkend? Já po velmi dlouhé době nepracovní a tak byl v plánu piknik, párty, sestavování nábytku u kamarádky, návštěva, venčení psa a taky trochu odpočinku...

 piknikujeme

stěhujeme

9 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

kde sa sťahuješšš? opúšťaš vinohrady?

Katie řekl(a)...

Foly: já ne! kamarádka se stěhovala a já jí pomáhala :)

Adéla řekl(a)...

Ty jsi tak krasna! <3
Chudinka French press :( ja si kavu delam v kavovaru, ktery primo namele zrnka a pak z toho vyjede to nejlepsi kafe ^^

Alice řekl(a)...

já doporučuju bialetku! nejlepší poměr rychlost/jednoduchost/chuť :)
a sluší ti to!

Jane řekl(a)...

sekne ti to!
bialetka, klasické překapávané lafe, nebo presovač s mlýnkem na kafe. :)

PePe řekl(a)...

Jak?
Způsob přípravy a výběr kávy nechám jiným, ale já si dávám na dno kaštan, nebo jinou hořkou čokoládu, do kávy kapku whisky, nebo rumu, vodu používám perlivou pramenitou, plnotučnou smetanu, lžičku vanilkové zmrzliny a to vše nejlépe do půllitráku, litráku, nebo jiného květináče. :)

▲Tyna řekl(a)...

jé piknik s melounem:))
french press si chci pořídit hned jak mi dojde výplata!! :)

Katie řekl(a)...

Adélka: to se ti jen zdá z těch iphonových fotek! :)) dííky!

Alice: bialetka? hmm, kouknu na to:))

Jane: dík! :)

PePe: tos mě dostal! zní to dokonale, budu postupovat dle tvého receptu <3

Tyna: piknik bez melounu (nebo alkoholu :D) není piknik!!

pól řekl(a)...

sexy v těch šatech.. jóžin z bažin byl přeci jen vtipnější :D