26.07.13

Statement cup

Mám nový hrníček. Na kávu. Možná i čaj. Porcelánový. A mám z něj radost.

Co v poslední době udělalo radost vám?


7 komentářů:

terezkacz řekl(a)...

Hrnek je skvělý a odkud máš prosím košíček na kolo? Neumí takový krásný sehnat :(

Nathalie řekl(a)...

Ten hrnček je dokonalý <3

Lana řekl(a)...

Hrníček parádní, mě udělalo radost nové kolo, které jsem dlouho chtěla:)
A holky pozývám na soutěž :)
http://modniinspirace.cz/blog/soutez-o-luxusni-hodinky-esprit

Alice řekl(a)...

:D tak ten je boží! odkud?
a mi udělat radost včerejší den :)

PePe řekl(a)...

Mně udělala radost kniha o šachové taktice a 2 obří polévkové mísy, ze kterých teď můžu jíst bez přestání jahody s mlékem a nemusím vstávat, abych si přidal. :)

Katie řekl(a)...

terezkacz: koupila jsem ho loni v Nanu Nana

Alice: koupila jsem ho na bonami.cz

PePe: :D

cassidy řekl(a)...

Tak ten je boží <3 :D