03.07.13

New bag

V největších vedrech si nejraději oblékám vzdušnou sukni a lehké tílko. . Netuším, jak jsem mohla přežít půl roku na Kypru, kde bylo každý den 35-40 stupňů ve stínu, když teď při trochu vyšších teplotách radši nevycházím ven :). Na fotkách můžete vidět moji ne už tak novou, ale současně nejoblíbenější kabelku. Tahám ji sebou pořád, rozhodla jsem se na chvíli skoncovat s obrovskýma taškama, které jsem vždy naplnila kvantem věcí, které jsem nepotřebovala a potom mě akorát bolely záda.

Teď mám tuhle malou z ASOSU, koupila jsem ji ve slevách někdy v květnu. Je do značky Mischa Barton, najdete ji tady. Kromě toho, že je roztomilá, tak na ní miluju její vnitřní uspořádání - je tam několik kapes, takže můžu mít vše přehledně uspořádané. 

btw. teď na ASOSU opět řádí slevy, nechali jste se zlákat? Ke mě už cestují nové boty!


7 komentářů:

Natali řekl(a)...

taky jsem už zkoncovala s velkýma taškama, měla jsem tam fůru věcí pro nic za nic :D

Gabulka řekl(a)...

Máš moc pěkný vlasy ! :))

gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

joss řekl(a)...

já už asi sto let hledám hezkou kabelku, stále nosím jen plátěné, tahle není špatná a hezky ladí k outfitu:)

Zuu řekl(a)...

Nádherné tríčo a sukýnka spolu :*

Netty řekl(a)...

Supr,moc se mi líbí to tílko:)

pól řekl(a)...

stylově ořezané fotky! i like

Katie řekl(a)...

Natali: jojo, přesně tak!

Gabulka: děkuji! jsem předtím totiž byla u kadeřnice.:D

joss: no, já plátěnou nosím jen na nákupy, jinak mi to nepřijde moc bezpečné...

Zuu: dííj*

Netty: díky! a to stálo asi 120kč..před dvěmi lety :))

Pól: ó, děkuji