25.07.13

Marilyn

Výstava o Marilyn Monroe v Jízdárně Pražského hradu mě nějak extra nelákala, ale nakonec jsme se tam se spolubydlící asi tři týdny zpátky vydaly. A udělaly jsme dobře. Spousta fotek, zvukové záznamy, videa, ukázky z filmů, krásné boty, šaty a filmové kostýmy. 

Byla jsem nadšená, přečetla všechny popisky u fotek, některé videosekvence jsem viděla více než jednou... a cestou domů jsem si plánovala, jaké filmy s Marilyn ještě musím vidět! 

Pokud jste z Prahy, tak doporučuji Pražské filmové léto (Světozor, Aero, Bio Oko), kde hrají i některé filmy s Marilyn Monroe. Dnes jsem tam například viděla komedii Slaměný vdovec.  Vstupné v rámci filmového léta je jen 40 Kč a to už myslím stojí za to. 



2 komentářů:

- cold ass honkey - řekl(a)...

o té výstavě sem slyšela, zní to fakt zajímavě :D

Alice řekl(a)...

sakra já tam chci! ale nevim nevim jestli se zadaří...