11.07.13

INSPO - Fler 2.část

Tentokrát jsem vybírala pouze jednotlivé výrobky, ne výrobce. Na fler se chodím ráda koukat a občas i něco nakoupím. Naposledy to byl řetízek od Double Bubble, který se tady brzy objeví i s outfitem. Samozřejmě sleduji etsy, ale zase mě trochu odrazuje až moc velká nepřehledná nabídka.
V poslední době tam mám nejčastěji otevřenou záložku Prints and posters, protože sháním nějaké plakáty do bytu. Vybraných mám už asi 30! Škoda je, že u velké části jsou to pouze obrázky v jpeg s tím, že si je člověk vytiskne sám. Víte o nějaké dobré tiskárně? :)

Souprava polštářů



Můžete ji koupit tady. Nejvíce se mi líbí ten podlouhlý růžový s kolem!

Undeground hrnek s uchem


Kdybych si před pár dny neobjednala hrníček na bonami, tak už ke mě putuje i některý z těchto! Seženete tady.

Tabule mrak


Super mini tabule, kterou můžete nalepit třeba na lednici, nebo jako vzkazovník na chodbu. Odkaz.

Motýlí prsten

Motýlí prsten. Zajímavý a přitom docela jednoduchý! Ze stříbra. Tady.


První část inspirace z fler.cz tady.

5 komentářů:

M. Golightly řekl(a)...

polštářky a mrak se mi teda hrozně líbí:))

Zuu řekl(a)...

Úžasná inspirace!

joss řekl(a)...

ten polštář s kolem je moc hezký, hodil by se mi do pokojíčku

joss řekl(a)...

ten polštář s kolem je moc hezký, hodil by se mi do pokojíčku

Katie řekl(a)...

Martina: přemýšlím, že nám ten mrak pořídím na ledničku, ať si můžeme psát vzkazy s holkama :)

zuu: dííky :))

joss: kup!:)