23.07.13

Empties

Na youtube mě moc baví sledovat empties (videa o spotřebované kosmetice) a jednoho dne v květnu, po sledování jednoho z těchto videí, jsem se rozhodla, že na dva měsíce zkusím vypotřebované věci shromáždit a zjistit, jak na tom jsem! Můj výsledek nakonec byl 16 ks, z toho 2 laky na vlasy, tři deodoranty, dva sprchové gely, dva suché šampony, tělový olej, tělový krém, krém na obličej, beauty elixir, vzorek tělového krému, řasenka a balzám na rty :) 
Samozřejmě jsem tyto věci nespotřebovala za dva měsíce, otevřené byly již déle. Se vším jsem byla spokojená, jediným zklamáním byl asi tělový olej ve spreji z Avonu, který nebyl tak vyživující, jak bych si od oleje představovala a ani moc hezky nevoněl.
Překvapením byl sprchový gel od Dermacolu s vůní pistácie - ta vůně byla dokonalá a docela dlouho vydržela. 


Zvlášt bych chtěla vynést do nebe tyto 4 přípravky. Suchý šampon Batiste (z asosu), který jsem používala na dodání objemu druhý den po umytí vlasů. Caudalie beauty elixir (z feelunique), který vyhlazuje pleť, zmenšuje viditelné póry a rozjasňuje pleť. Moje láska. Už mám doma další balení :). Krém od Bobbi Brown, který pleť opravdu hydratuje, rozjasní a nádherně voní. Poslední je pak řasenka Falsies od Maybelline.


Zajímají vás takovéto posty? Přemýšlím, že v nich budu pokračovat a za dalších pár měsíců se tady objeví podobný.

9 komentářů:

pól řekl(a)...

necháváš si prázdné obaly? :) ten pistáciový gel má B. a jen nejlepší na světě <3 fetuju ho :D

Katie řekl(a)...

pól: no, po vyfocení jsem je všechny recyklovala :)

Barb řekl(a)...

Jdeme si objednat ten sampon!
A to serum, nebudes objednavat nekdy znova? Prihodila bych si ho k tobe ;)

Katie řekl(a)...

Bárb, mám teďka nové, ale na feelunique je poštovné zdarma :))

pól řekl(a)...

je ten šampů i for men? :D

Lou řekl(a)...

Zajimaji! Co ten suchej sampon od balei? Mne prijde, ze je na prd :-/

Monika Požárková řekl(a)...

Ty Dermacol kremy jsem mela snad ve vsech vunich a nejlepsi je podle me ten s melounem :) jsou nejlepsi

Katie řekl(a)...

Pól: jo!

Lou: vidíš, ten jsem nezmínila! ten batiste byl právě o dost lepší, přišlo mi, že balea nedělala skoro nic, akorát mi zasmradila koupelnu :)

Monika: zkusím příště!

Nat řekl(a)...

prej fetuju ho:) pólisko!!!!!

já sem neměla na to si ho koupit nějak!