17.06.13

PŘEČTENO: Národní třída

Novinku od Jaroslava Rudiše jsem si nemohla nechat ujít. Pořídila jsem si ji jako malou odměnu za úspěšně splněnou státnici z ekonomie. Tato novela nejspíš není určena pro křehké dívky, ale i tak jsem ji přečetla téměř jedním dechem. Příběh rváče ze sídliště na kraji Prahy. Je třeba být vždy ve střehu. Nedělat třicet kliků, ale třikrát třicet kliků. Taky je třeba některý lidi poučit o životě. Pěstí nejlépe. 
Cajk prostě.
I přes chlapské téma mě to bavilo a můžu doporučit.

Rozhovor s Jaroslavem Rudišem o Národní třídě na ČT24.  O obsahu Národní třídy více psát nebudu, nechci toho moc prozradit... 


Protože teď budu mít (snad) trochu více volného času, ráda bych věděla, jaká kniha zaujala v poslední době vás? Ráda bych teď četla zase co nejvíc...:)


11 komentářů:

M. Golightly řekl(a)...

Takže doporučuješ, jo? Já na ni koukala v knihkupectví a nakonec ji tam nechala, ale teď mě to zas zviklalo:D

lucie řekl(a)...

poslední kniha co jsem dočetla byla kniha od Davida Nichollse otázka za deset, teď se chystám na knihy "Pohádka" od Jonase T. Bengtssona, "Panoptikon" od Jenni Fagan.

Martina Bierová řekl(a)...

no, když jsem o ní četla, tak jsem váhala, že to není nic pro mě... ale možná změním názor :)

Anonymní řekl(a)...

Já mám teď momentálně rozečtená Rodová znamení od Nancy Houston a zatím super. Jinak předtím pro romantiky a uplakánky Zakletý v čase :)
Petra

Simply MeMe řekl(a)...

Zajimave :) Asi bych po teto knize taky jen tak nesahla, ale je dobre mit nejaky tip v zaloze. Ja nedavno docetla The Secret History od Donny Tartt, ale nevim, jak se kniha jmenuje v cestine. Rozhodne doporucuju!

Zuu řekl(a)...

Díky moc za tip, právě sháním nějakou knížku k ležení na dece a opalování se v Riegráčích :)

Morrigan řekl(a)...

aah milujem posty o knihách.. mňa naposledy nadchla kniha od Jonathana Saffran-Foera Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko. Tá kniha je úžasná, krásne vizuálne spracovaná a tiež aj sfilmovaná. Proste zážitok

pól řekl(a)...

mám co dohánět! čtu Nebe nad Berlinem

Anonymní řekl(a)...

Pole, dohanej teda.... Budes cist od rudise vse?Katie, čegi ma taky jiz precteno a ted furt mluvi o jilmu......
Ja ctu trapne terapie laskou :D

Kdy ma autogramiadu v luxoru?????? Minule sem si pro podpis byla :D

Rade-k

Katie řekl(a)...

Martina: doporučuju :))

Díky VÁM za tipy na knížky!:)

Pól: myslíš Nebe POD Berlínem? :D

Rádě: no, já to třeba o tom jilmu vůbec nevěděla, musím si zjistit více. Nebo se zeptám Čegiho. Terapie láskou jsem viděla v knihkupectví no :D O autogramiádě nevím, zkusím zjistit a půjdeme? :D

sumiko řekl(a)...

Rudiš teď v sobotu četl Národní třídu v Brně ve Franzovi a já jsem nemohla jít, protože jsem byla v práci :( Ještě teď mě to štve, jak jsem si na to vzpomněla...:D
Taky se na ni chystám a ještě ji po prázdninách chci vidět v divadle :)