06.06.13

O bytech a lidech

Líbí se mi pozorovat, jak bydlí zajímaví lidé. Novináři, spisovatelé, designéři, hudebníci... umělci. A proto se mi moc líbí blog O bytech a lidech. Činžáky a rodinné domky kousek od Prahy. Obrazy, plakáty, starý nábytek. Žádná IKEA. Inspirace.

Interiérové blogy mám ráda, ale tenhle nejvíce, hlavně protože je jediný český, který čtu/znám. Doporučíte mi nějaké další?


13 komentářů:

sibiřanka řekl(a)...

IKEA je to hodně. Ale hezké, díky za odkaz, blog se mi moc líbí.

joss řekl(a)...

to je naprosto fantastická stránka...hrozně inspirativní!:) díky

adela chloe řekl(a)...

skvělé! díky za tip!

Anonymní řekl(a)...

Žádná Ikea? Samá Ikea :-) Jen namátkou: křeslo Poang, černobílé povlečení na posteli, papírové krabice pappis, zrcadlo trensum, zelené a bílé květináče, květina dracena, dřevěné regály, pracovní stoly, lack konferenční stolek, sušák na prádlo, skleněná dóza na potraviny, žlutobílé závěsy jsou ušité z látky Ikea (beztak si je i majitel nechal od Ikea ušít, protože mají bezva šicí servis :-)) atd. atd. - jsem do Ikea blázen, takže mám přehled :-)
Takže článek by se mohl jmenovat "Inspirace Ikea" :-)

Anonymní řekl(a)...

Opět - vyhneme se ikea a jsme sví, hehe. Kdyby to bylo tak jednoduché. Opravdový um je ve svobodě : ).

Barb řekl(a)...

Díky za tip! :)

Anonymní řekl(a)...

žádná ikea? :)
Proč se s tímto setkávám tak často? :) Lidé strašně rádi opovrhují ikeou a pak ani nepoznají že většina nábytku a doplňků je právě z ikei.
Já osobně mám ikeu velice ráda. Právě po její variabilitu, jednoduchost, nápaditost a hlavně cenovou dostupnost.
Z.

Alyx90 řekl(a)...

Super blog! Vůbec jsem o tom nevěděla. Mohli by přijít fotit i k nám, jen nemáme byt ale dům. Táta je dost známý český designér skla - Rony Plesl. :)

Katie řekl(a)...

osobně proti IKEA nic nemám. v posledním rozhovoru se píše, hlavně žádná ikea, tak jsem se rozhodla to zdůraznit...:) sama mám z IKEA skoro celý byt..

jinak díky za ohlasy!

Alyx90: hustý! to jsem vůbec nevěděla! teda, vyčetla jsem od tebe a ségry nějak, že je to umělec,:) to jméno znám! jdu googlit :)

Charlie. řekl(a)...

Jo ten web je skvělý, díky za tip:) A IKEOU bych zas až tak moc neopovrhoval, samozřejmě, je to poměrně neoriginální, ale zároveň cenově dostupný a jednoduchý design, navíc s hodně promyšlenou funkčností;) Já osobně od tama mám taky skoro celý pokoj a ani mi to nějak nevadí:)

Unicorncalledcharlie.blogspot.cz

Zuu řekl(a)...

Úžasná inspirace!

Anonymní řekl(a)...

Až na to,že celý koncept o bytech a lidech je jen obšlehnutý The selby aplikovaný v česku s tím,že je to většínou přesně vše z ikey - což nic proti,ale pak mně fascinuje tahle naivita,tvrdit,že to není ždáná ikea.

Simply MeMe řekl(a)...

Diky za tip na blog. Ja doporucuju tento belgicky:

http://eefjedeconinck.blogspot.co.nz/