26.05.13

Sunday talks

Nemůžu uvěřit, že už je ZASE neděle večer. Tento týden byl pro mě pracovním, na nic jiného téměř nezbyl čas. Dnes jsem ovšem měla volno, tak hned zrána jsme s Raduškou zašly do Mama coffee na kávu a dortík. Taky se tam opět ukázalo, že mám děravou hlavu - vybrala jsem tam cheesecake pro spolubydlící, zaplatila, no a... nechala ho tam :). 

Odpoledne jsme potom s druhou spolubydlící, Monikou, prošly celé Arkády Pankrác a sháněly šaty na svatbu její sestry! Mise byla úspěšná, máme šaty, boty, kabelku i náušnice a náramek. A aby mi nebylo líto, že já jsem si nic nekoupila, tak jsem si vybrala sadu náramků ve Stradivariu.

Největší novinkou tohoto týdne ovšem je, že jsem si pořídila mixér! Měla jsem to v plánu již dlouho, protože miluju smoothie a různé koktejly s jogurtem a podobně a tohle je pro mě ideální pomocník. Mixuju teď každý den :).

Jaký byl váš víkend/týden?




3 komentářů:

Morrigan řekl(a)...

oh mixer je super, aj ja si robievam vselijake kokteily a teraz na leto ovocnee:) ja mam vikend pracovno-skuskovy, blah

http://yn-spire.blogspot.sk/

Zuu řekl(a)...

Téda, drink vypadá moc dobře! Jo a to, co se ti stalo s cheesecakem, to je klasa, taky jsem to už zažila :D

Aravisina řekl(a)...

Ahoj Katie, poslala jsem Ti na votocvohoz zprávu se svým tel. číslem, tak mi dej vědět, až se Ti bude hodit předávka. Přes net by ta domluva byla nekonečná a já chci rychle ten Tvůj bílej top :)) Přeju Ti hezký víkend!