05.05.13

Sunday talks. Gatsby? What Gatsby?

Už někdy od prosince se těším, až přijde do kin Velký Gatsby a ono se to pomalu blíží (16. květen)! Milovaný příběh, lesk a bída 20. let a hlavně Leonardo... Před pár dny také vyšel soundtrack, který mám už naposlouchaný. A mám k němu dost výhrady... nějak mi k příběhu nesedí rapový track od Jay-Z (i když tam se mi líbí samply z filmu, Dicapriův hlas to hned vylepšil), předělávka Back to Black od Beyonce a André 3000 nebo nejvíc shit písnička (jméno jsem radši zapomněla), kde zpívá ta z Black Eyed Peas (a dalších pár...). 
Zato se mi moc líbí PECKA od Jacka Whitea - Love is blindness, hit od Lany del Rey (will you still love me when I´m no longer young and beautiful?) a taky krása od The XX.

Půjdete do kina? Bude Leonardo Dicaprio (2013) více okouzlující Gatsby než Robert Redford (1974)?



9 komentářů:

téra řekl(a)...

už pár týdnů si přemýšlím o tom, že si to hlavně přečtu. ale pořád jsem se k tomu nedokopala. tak možná zajdu alespoň na ten film :)

Katie řekl(a)...

téra: první přečíst! jinak na to jít prostě nemůžeš..:D je to tenká knížečka, to máš raz dva :)

sumiko řekl(a)...

Dík za připomenutí, zrovna jsem si Gatsbyho chtěla vzít do Brna, hned ho jdu přibalit! Na film se moc těším :)

Morrigan řekl(a)...

aaah celý článok si mi ukradla priamo z úst! už sa toho filmu neviem dočkaaaať, tiež čakám snáď od minulého roka..a čo sa týka soundtracku, jack white je moj favorit!

http://yn-spire.blogspot.sk/

joss řekl(a)...

já už se toho nemůžu dočka, soundtrack a kostýmy...všechno vypadá skvěle! ale jediného Dicapria nemusím.

Joll Burr řekl(a)...

taky chci jít!

Theresa Matejicna řekl(a)...

nemuzu se dockat taky uz snad rok! Skoda, ze zrusili veskere predpremiery, jednu jsme meli mit se Sephorou :-(

natalylobik řekl(a)...

milujem the xx a táto pesnička je skvelá

Katie řekl(a)...

sumiko: ha, nemáš zač!:)

morrigan: taky se těším, jdeme příští pátek, yes!:)

joss: tééda, ty nemáš ráda Leonarda? to jsem z toho jelen :D

Joll: :))

Theresa: jaktože byly zrušeny? to je škoda :/

natalylobik: že? je dokonalá :)