08.05.13

Room UPDATE

Zarámovala jsem si ten plakát! Taky jsem si pořídila nový polštářek a deku do okna. Proč? Ráda tam za teplých večerů vysedávám, piju kávu/víno a čtu si. Je to jedno z mých nejoblíbenějších míst v našem bytě a tak jsem se rozhodla si ho trošku vylepšit. 
(Rám, deka i polštářek jsou z IKEA, béžový polštář F&F)



p.s. Ano, na kole mám pořád vánoční světýlka! Ještě jsem letos nevyjela :/ Snad se to ale brzy podaří!
p.p.s. Můj outfit se objevil na stránkách Check czech fashion!

12 komentářů:

pól řekl(a)...

jéé, rada s rámečkem zabrala! boží, plakát hned vynikne :)

cassidy řekl(a)...

co bych dala za takový okno, bílý, dřevěbž a ještě se v něm dá sedět! <3
a plakát do rámu byl dobrý nápad, vypadá to mnohem líp :)

luckapucka řekl(a)...

tAky rada vysedavam na okne a pozoruju ulici!!!

Hanyzka89 řekl(a)...

Moc hezke, rada nakukuji prostrednictvim blogu do pokoju druhych:) Moc se mi libi tve kolo, plakat a polstare v okne:)

Morrigan řekl(a)...

tiež by som chcela vysedávať na okne, ale bývam v paneláku, čiže nehrozí:D musím si vystačiť s lehárom na balkóne:)
http://yn-spire.blogspot.sk/

FendiFoxeyLady řekl(a)...

to je super to okienko, mne sa to tiež dá len teraz by do mňa naletúvali chrústy :D

Markvitka řekl(a)...

Jo polštáře já můžu, čím víc jich je, tím líp :)) a plakát je moc hezký!

Martina Bierová řekl(a)...

moc hezké detaily pokoje :)

Gabulka řekl(a)...

Máš to úžasný a to kolo !!!!!!! :))

gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

Zuu řekl(a)...

Ty polštářky za oknem? Perfektní nápad! A kolo je parádní :*

Joll Burr řekl(a)...

juuu obraz visí!:)
úplně jsem ti zapomněla pokoumat okno! to sezení mě zajímá, chci novou pozvánku k vám!:D

Iri Novak řekl(a)...

Taky už ho mám doma.) Zvažuju washi pásky, ale ještě uvidím ... máš to krásný!