03.05.13

Perfect outfit vol. 2

První Perfect outfit podle mě jste mohli vidět v tomto postu z ledna. Myslím, že přišel čas na další :).
Takže, co bych si na sebe s radostí oblékla, kdybych měla neomezený rozpočet? Top trošku koresponduje s mou nestíhací náladou, kdy jsem pořád v práci nebo doma za počítačem a snažím se dohnat vše na zkoušky a diplomku. Na zábavu opravdu není vůbec čas, ale někdy si musím udělat přestávku, ne? :)

klobouk swell
bunda ACNE
kalhoty Vivienne Westwood
kabelka Céline
mokasíny Witchery
sluchátka then and now

A pusťte si. Dnes ji (zase) pouštím znovu a znovu. A znovu.

5 komentářů:

Morrigan řekl(a)...

tričko je super, nejaké podobné si chcem vyrobiť sama:)

http://yn-spire.blogspot.sk/

Alice řekl(a)...

ty kalhoty jsou nej!
a miluju tuhle píseň... z nějakýho důvodu mě prostě pokaždý rozpláče a ani teď tomu neni jinak...

luckapucka řekl(a)...

krasnej outfit a ty kalhoty jsou supr!!!

Katie řekl(a)...

Morrigan: ano, to mě taky napadlo! ukaž pak výsledek :)

Alice: :* mě už taky párkrát rozplakala, naštěstí ne pokaždé, poslouchám ji totiž hodně často..:)

Luckapucka: žejo? podobné bych si moc přála, ale nikde jsem takové neviděla...

Nellie K. řekl(a)...

Outfit vypadá velmi pohodlně a dobře :)