13.05.13

A Ton of Love

V přestávce mezi učením a učením jsem se rozhodla ukázat vám dva (resp. tři) kosmetické produkty, ze kterých jsem v poslední době nadšená!

Jako první je make-up od Bobbi Brown (Long Wear Even Finish Compact Foundation). Jak název napovídá, je to kompaktní make-up, v takovéto praktické krabičce se zrcátkem (a v nižším patře je houbička na nanášení). Ke kompaktním make-upům jsem byla docela skeptická, dokud jsem nevyzkoušela tento. Je krémový, po nanesení jemně pudrový. Lehce kryje a krásně sjednotí celou pleť. Na nanášení používám stippling brush od Real Techniques, který má rovné štětinky, takže produkt rovnoměrně zapracuje do pleti. Dalším bonusem je rychlost nanášení, trvá mi to mnohem kratší dobu než třeba u tekutého makeupu.




Druhý tip je pěna do vlasů Totally Baked od TIGI. Poprvé jsem u ní slyšela ve videu na youtube, které se jmenovalo "Don´t buy these products" a Gregory tam vyprávěl o tom, že mu ta pěna udělá na vlasech ohromný objem, což mě dost zaujalo! Další zmínka byla u jiného youtube muže - Nickela, který zase tvrdil, že se bez této pěny ve svém hairstylingu neobejde. 

Je to v podstatě jemně pěnící tužidlo, které ale vážně na objem funguje! Stačí malinko, rozprostřít po délce vlasů a vyfénovat. Mám jemné vlasy, na které téměř nic nefunguje, ale tento přípravek si je ochočil :). 

Jediné minus je, že pěna tak zvláštně sladce voní.

p. s. Název postu jsem přebrala z nové písničky od kapely Editors, kterou jsem si zamilovala na první poslech. Pusťte si!:)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak o tom produktu na vlasy budu hodně přemýšlet! a písnička je skvělá. :)

Natali řekl(a)...

tu pšnu musím vyzkoušet! kde ji prosím tě seženu? :)

Katie řekl(a)...

Natali: já jsem si ji objednala na parfums.cz, v obchodě jsem jí nikde neviděla :)

Martina Bierová řekl(a)...

ten make up vypadá dost dobře a pěna mě také zaujala, ještě jsem nenašla výrobek, který by vážně uměl udělat objem :)

cassidy řekl(a)...

Ta pěna vypadá zajímavě! Pořád hledám něco, co udělá trochu objem, který vydrží. Asi se po tom budu muset podívat :)

pól řekl(a)...

song je boží :)

music řekl(a)...

Great Blog !!

Iri Novak řekl(a)...

Sladká vůně je pro mě naopak plus.) a ten objem, to zní skvěle! Moc díky za tip.

Gabulka řekl(a)...

Jé ty se máš ! :)