28.04.13

Trhy na Náplavce

V sobotu jsme se sešli velmi brzy na Náplavce, abychom si prošli místní farmářský trh. A hlavně, abychom si dali skvělou snídani! Mé oblíbené kavárny Mama coffee tam mají své stánky, takže si můžete dát výbornou kávu a v dalším stánku si koupit croissant nebo třeba barevnou makronku. Pokud máte velký hlad, tak to taky není problém! Čerstvé těstoviny, uzení pstruzi nebo různé druhy polévek jsou k dispozici (Bárb si dala polévku z hlívy ústřičné a moc si pochvalovala!).

Sama na tento trh často nechodím, protože přece jen mám kousek od domu náměstí Jiřího z Poděbrad, kde se také farmářský trh koná (dokonce 3x týdně), ale musím říct, že Náplavka má opravdu atmosféru. Lidé s proutěnými košíky, lodě, veslice, labutě a hlavně ty vůně!

Chodíte rádi na taková místa?

Na trh jsem se oblékla velmi pohodlně, tyto "teplákové" kalhoty z H&M jsem si oblíbila, i když mi padají :). Tričko je od UKOLEM (z code:mode, RIP), hodinky S.Oliver/mojehodinky.sk botky Gate a kabelka Diesel/second hand.

foto Bárb







7 komentářů:

téra řekl(a)...

moc Ti to sluší! a popsala jsi to krásně, úplně cítím tu vůni trhu:)

joss řekl(a)...

farmářský trh na Náplavce? wow, to jsou mi novinky, miluju to tam! plus moc se mi líbí ty "císařské" botky.

Morrigan řekl(a)...

oh ja milujem takéto trhy ale zatiaľ som si ich moc nestihla užiť:)

http://yn-spire.blogspot.sk/

healthy life řekl(a)...

Great Blog !!

Nat řekl(a)...

chci na bleší trh jako. prej tady občas je ve Stockbridge, nesmim propásnout!

luckapucka řekl(a)...

já teda na náplavku radši na pivo, ale trhy taky chystám očíhnout!!! ráda jím venku, takže kafe, croisant a posez u vody zní dost lákavě!

Katie řekl(a)...

téra: děkuju*

joss: on už je tam dlooouho! zajdi určitě, každou sobotu! čím dřív, tím líp, v osm jsi tam sama, v devět už tam začíná být narváno

morrigan: já taky ne, snad budu mít více času

healthy life: thanks!

nat: no zajdi! tam najdeš určitě něco božíího

luckapucka: přesně! kafe, croissant -to je to, co jsem tam snídala :) nejvíc!