08.04.13

Reality is boring

Ráda se jednou za čas zaseknu na stránkách jako je fler.cz. Naposledy jsem tam objevila nádherné plakáty od DanaEs a jeden si rovnou objednala. Zatím mi visí na zdi "jen tak", časem snad pořídím nějaký rám.
Chodíte na fler a podobné stránky? Já velmi ráda, nejspíš brzy vytvořím i nějaký seznam mých oblíbených prodejců.

A když už jsme u toho online nakupování - v jarních asos slevách jsem si pořídila balerínky, jak se vám líbí?

p.s. vyhlášení soutěže již brzy! + za pár dní bude další :))




13 komentářů:

Christine řekl(a)...

Obojí je nádherné :)

Hanyzka89 řekl(a)...

Oboji je super:) Ja moc na fler nechodim, asi je to tim, ze neumim najit ty spravne prodejce. Chodim ale na pinterest a tam cerpan inspiraci a pak si diky tomu obcas vyrobim neco sama. Nejsem velky sikula a libi se mi spis minimalismus, tak se jedna jen o takove jednoduche veci a drobnosti.
Ale na ty plakaty na fleru se jdu ted mrknout:)

pól řekl(a)...

možná bych volil kontrastnější plakát, ale motiv se mi líbí! :)

Alice řekl(a)...

skvělej plakát! a o svých oblíbených určitě napiš! a balteky taky krásný ale nelákej mě já teď nemůžu projíždět asos :D

sibiřanka řekl(a)...

http://www.myokard.cz/

téra řekl(a)...

nenašla jsem je tam:( ale s touhle špičkou teď mají všude, buď zkusím ebay nebo kamenné obchody. // určitě o oblíbencích na fleru napiš. občas tam brouzdám a něco mi padne do oka, dřív jsem i občas něco objednala, ale už se tam v tom množství pomalu ztrácím. // a ten neonový a ten masivní černý náhrdelník, co Ti visí v poji, jsou mňám:)

Zuzankita✝K. řekl(a)...

ten neonovy je super :)

http://nyheter24.se/nextinfashion2013/zuzankita/

www.karissaworld.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

já sem je asi našla :D ale chvilku to trvalo - sou boží!!!!!!! tak si je uži :) , díky za tip na plakátek :)
papa rade

Katie řekl(a)...

Christine: díík!

Hanyzka: to jsi šikovná, já nejsem moc schopná něco vyrobit..:)

pól: mě se zase líbí, že je tak jemně barevný, na šílenosti mě neužije :)

Alice: napíšu! na asos nechoď, to je fakt zhouba :D

sibiřanka: aha! dík :)

téra: díky dík, tady je odkaz!
http://www.asos.com/Timeless/Timeless-Nigel-Toe-Cap-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2458919&cid=1931&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=3&clr=Black

Zuzankita: dík, to jsou korále :))

rádě: jsou,že? mám je trošku větší sice,ale nedá se nic dělat, nosit je budu :D

pól řekl(a)...

co třeba kontrastní rámeček? :) třeba růžový!

Morrigan řekl(a)...

ten plagát je krásny! a aké máš tetovanie na nohe?:)

http://yn-spire.blogspot.sk/

Iri Novak řekl(a)...

Plakát je nádherný, moc děkuju za tip, jdu brouzdat:)

Zuu řekl(a)...

jůů, lovely!