30.04.13

Nailpolish love

Mé nejčastěji používané laky na nehty, shodou okolností všechny od Rimmel. Drží dlouho, zasychají rychle a mají skvělé odstíny! Mým TOP je pro tuto sezónu růžový Funtime fuschia.


030 Double Decker Red - moje nejoblíbenější červená.
025 Strawberry Fizz - voní!
805 Grey Matter
800 Black Out
610 Pompous
260 Funtime Fuschia - přišel s květnovou ELLE
440 Sun Downer

Jaké barvy teď baví vás?

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

světle meruňková od KIKO
fosforově růžová od ORLY, ta je nejvíc.
black KIKO, temně zelená KIKO
prostě všech mejch milion odstínů od KIKO........
rade

joss řekl(a)...

já jsem si teď oblíbila úplně obyčejnej zářivě růžovej od miss sporty, i přesto, že je byl za skvělou cenu, tak hrozně dlouho vydrží

téra řekl(a)...

včera jsem si koupila šeříkový od miss sporty, moc se mi na nehtech líbí. a jinak jsem věrná rudé a občas černé, a taky nude a fuchsiové. a jaro se mnou nic nedělá, mám zkrátka své barvy :)

Ľubica Dekanová řekl(a)...

som na lakoch tak trochu závislá..mam ich naozaj dosť..naj su podľa mňa značky catrece, rimmel a nailwear pro z avonu..od rimmelu je krásny rose libertine..no a páčia sa mi ešte essie laky- majú krásne odtiene, ale tak tie sú väčšinou dosť drahé

Mia řekl(a)...

Mě se teď líbí bílé nehty a jinak v podstatě pořád je mám nude, nebo někdy (ale to je hodně málo) červené. Ráda bych ale vyzkoušela nějaké pastelové odstíny.

Kockandy řekl(a)...

Taky je mám ráda, používám ráda Double Decker Red a Sun Downer :)

Foly D. Sante řekl(a)...

ten voňiaci ti závidííím, ale to už vieš:D som ho už nikde nezohnala potom:D

pól řekl(a)...

už vymysleli nějaký lak co nesmrdí? :D

Katie řekl(a)...

rádě: meruňkový taky nějaký chciii

joss: nojo, miss sporty jsou docela v pohodě poslední dobou! taky jsem si jeden pořídila :)

téra: šeříkové jsou taky super! mám jeden oblíbený :)

Lubica: včera jsem koukala na ROse libertine, tipuju, že v brzké době bude můj, je super! dík :)

Mia: ano, bílé nehty jsou trend! mám teď nový bílý lak, ale zatím se ho bojím..:D

Kockandy: joo :) double decker je top červená prostě

Foly: nojo :( mě to taky štve, že už nejsou!

pól: vždyť to nesmrdííí!!!

Milkwoman řekl(a)...

taky mam tyhle laky od rimmelu snad nejradeji..skvely odstiny, rychle zaschnou a super se nanasej tim tlustsim steteckem :)